Сцяг Субота, 27 ліпеня 2024
Усе навіны
Усе навіны
Грамадства
27 лютага 2024, 19:29

Аэрапорт Мінск з 1 сакавіка запускае праграму маніторынгу якасці паслуг "Тайны пасажыр"

Фота з архіва
Фота з архіва
27 лютага, Мінск /Кар. БЕЛТА/. З 1 сакавіка 2024 года Нацыянальны аэрапорт Мінск запускае праграму маніторынгу якасці паслуг "Тайны пасажыр", паведамілі БЕЛТА ў прэс-службе аэрапорта.

Праграма "Тайны пасажыр" - эфектыўны канал зваротнай сувязі, які нараўне з прымяняльнымі методыкамі маніторынгу якасці паслуг дасць магчымасць атрымаць дадатковыя звесткі аб пажаданнях пасажыраў і прымаць аператыўныя рашэнні па паляпшэнні якасці абслугоўвання, робячы аэрапорт больш камфортным, бяспечным і гасцінным, адзначылі ў прэс-службе.

Удзельнікамі праграмы могуць стаць ініцыятыўныя пасажыры, зацікаўленыя ў павышэнні якасці сэрвісу ў Нацыянальным аэрапорце Мінск.

Для таго, каб стаць "тайным пасажырам", неабходна запоўніць заяўку на ўдзел на сайце аэрапорта ў адпаведным раздзеле, а таксама атрымаць і запоўніць чэк-ліст пасля кожнага палёту (вылет або прылёт) праз Нацыянальны аэрапорт Мінск (любой авіякампаніяй) з прыкладаннем фатаграфіі/ копіі пасадачнага талона не пазней за 10 дзён з дня пералёту.

Па выніках праграмы выяўляецца галоўная група рэспандэнтаў (удзельнікі, якія прыслалі не менш за пяць запоўненых чэк-лістоў; удзельнікі з абмежаванымі магчымасцямі здароўя, якія прыслалі не менш за два чэк-лісты), а таксама складаюцца штоквартальныя справаздачы з вынікамі даследавання і рэкамендацыямі.

Першыя і найбольш актыўныя ўдзельнікі праграмы "Тайны пасажыр", а таксама ўдзельнікі, якія падрыхтавалі самыя інфарматыўныя справаздачы, будуць вызначацца па выніках работы і атрымаюць сертыфікаты на бясплатнае абслугоўванне ў бізнес-зале аэрапорта на пэўны перыяд.-0-
Падпісвайцеся на нас у
Twitter
Топ-навіны
Свежыя навіны Беларусі