Ва ўмовах сусветнай інфарматызацыі неабходна рыхтаваць настаўніка новага фармату. Такое меркаванне 21 лістапада выказаў рэктар Беларускага дзяржаўнага педагагічнага ўніверсітэта імя М. Танка Аляксандр Жук у час урачыстай цырымоніі адкрыцця Рэспубліканскага рэсурснага цэнтра адукацыйнай робататэхнікі, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
"Ва ўмовах сусветнай інфарматызацыі, глабалізацыі ўсё большая ўвага ўдзяляецца развіццю сучасных IT-тэхналогій, развіццю робататэхнікі, яе адукацыйнага і развіваючага патэнцыялу. Зразумела, што мы павінны рэагаваць і рыхтаваць нашу моладзь да жыцця ў новых умовах, у новых тэхналагічных укладах. Неабходна рыхтаваць настаўніка новага фармату, які быў бы гатовы фарміраваць у школьнікаў уяўленне аб сучасных IT-прафесіях, аб інжынерных спецыяльнасцях, робатабудаванні, кіраванні рознымі электроннымі ўстройствамі. Такую работу ў нашым універсітэце мы ўжо вядзём, і стварэнне гэтага цэнтра дасць нам магчымасць перанесці яе на якасна новы ўзровень", - падкрэсліў Аляксандр Жук.
Спонсарская дапамога ў стварэнні рэсурснага цэнтра адукацыйнай робататэхнікі склала больш за $55 тыс. Паводле слоў рэктара, падтрымка бізнесу з адкрыццём цэнтра не заканчваецца, цяпер на парадку дня развіццё і пашырэнне дзейнасці. "Вельмі добра, што бізнес сацыяльна арыентаваны і разумее важнасць гэтага напрамку для будучыні краіны. Іх фінансавы ўклад садзейнічаў таму, што сёння мы маем самае сучаснае высокатэхналагічнае абсталяванне. У нас ёсць дамоўленасці, што гэта работа будзе прадоўжана, мы будзем пашыраць магчымасці цэнтра, закупляць яшчэ больш сучаснае абсталяванне", - сказаў ён на заканчэнне.
Рэспубліканскі рэсурсны цэнтр адукацыйнай робататэхнікі - састаўная частка "Педагагічнага ЅТЕАМ Парка", які ствараецца ў БДПУ. Мэта яго работы - падрыхтоўка сучасных настаўнікаў фізікі, інфарматыкі, матэматыкі і іншых прыродазнаўчанавуковых дысцыплін, здольных працаваць з навучэнцамі ва ўмовах высокатэхналагічнага адукацыйнага асяроддзя. Ён аснашчаны самым сучасным навучальным камп'ютарным абсталяваннем, адукацыйнымі робатамі, 3D-прынтарам і многім іншым.
Асноўныя напрамкі работы рэсурснага цэнтра: навучанне студэнтаў сучасным інавацыйным інфармацыйным тэхналогіям, якія яны потым будуць актыўна прымяняць у сваёй прафесійнай дзейнасці, правядзенне заняткаў са школьнікамі, якія ў цэнтры змогуць творча прымяняць свае веды па матэматыцы, фізіцы, інфарматыцы і іншых прадметах, а таксама правядзенне навучальных курсаў па адукацыйнай робататэхніцы і павышэнне кваліфікацыі працуючых ужо настаўнікаў.