ДЗЯРЖОРГАНЫДЗЯРЖОРГАНЫ
Чацвер, 2 красавіка 2020
Мінск Суцэльная воблачнасць +5°C
Усе навіны
Усе навіны
Меркаванні
27 лютага 2020, 17:20
Іван Наскевіч

Асабістыя прыёмы грамадзян важныя для зваротнай сувязі і дапамагаюць скарэкціраваць недахопы

Іван Наскевіч
Іван Наскевіч
Старшыня Следчага камітэта

Асабістыя прыёмы грамадзян важны для зваротнай сувязі і дапамагаюць скарэкціраваць недахопы ў рабоце. Такое меркаванне карэспандэнту БЕЛТА выказаў старшыня Следчага камітэта Іван Наскевіч.

Старшыня СК лічыць важным удзел кіраўнікоў падраздзяленняў Следчага камітэта ў асабістых прыёмах грамадзян, нягледзячы на існуючую магчымасць у пару клікаў або з дапамогай тэлефоннага звонка звярнуцца са скаргай або зваротам. "Так склалася, магчыма, нават гістарычна, што ў грамадзян давер вышэйшы менавіта да кіраўнікоў, чым да выканаўцаў, якія рыхтуюць адказы. У такіх выпадках іх сумненні развейваюцца, і яны нарэшце пераконваюцца ў тым, што іх праблема пачута. Я лічу, што гэта адна з галоўных асаблівасцей асабістых прыёмаў і тая прычына, па якой мы, кіраўнікі, абавязаны іх праводзіць. Гэта эфектыўны інструмент не толькі ўсталявання справядлівасці, але і важнейшы элемент зваротнай сувязі, якая дае магчымасць скарэкціраваць існуючыя недахопы ў рабоце", - падкрэсліў Іван Наскевіч.

"Пісьмы і прыкладзеныя да іх дакументы часцей за ўсё расказваюць толькі частку праблемы. Чалавек жа яе перажывае поўнасцю, і толькі ён зможа грунтоўна расказаць сваю пазіцыю наконт рашэнняў следчых або іншых службовых асоб, у частцы што датычыцца папярэдняга расследавання. Магчымасць асабіста паразмаўляць з заяўнікам нярэдка дапамагае зірнуць на сітуацыю з іншага боку, у пэўным сэнсе перажыць яе разам з грамадзянінам, які лічыць, што яго правы парушаны", - дадаў ён.

Кіраўнікі падраздзяленняў у абласцях і Мінску, а таксама намеснікі старшыні СК рэгулярна праводзяць прыёмы. Сёння на адным з прадпрыемстваў Віцебска на пытанні адказваў сам Іван Наскевіч. Усяго ў 2019 годзе кіраўнікі ведамства і яго структурных падраздзяленняў прынялі больш за 3 тыс. чалавек.

Работа са зваротамі - важная частка дзейнасці Следчага камітэта. У сярэднім за год іх у СК паступае каля 15 тыс. - як пісьмовых, так і электронных. Дзякуючы развіццю інфармацыйных тэхналогій колькасць апошніх расце ўжо некалькі гадоў. Кожны шосты запыт у Следчы камітэт паступае з дапамогай нашага афіцыйнага сайта. "Заканадаўствам замацаваны правы заяўнікаў на зварот у дзяржаўныя органы, і мы абавязаны іх выконваць у поўнай меры. Кожны заяўнік выкладае сваю ўнікальную гісторыю, часцей за ўсё - канфліктную або спрэчную сітуацыю. Тут неабходна ў сціслыя тэрміны, вызначаныя заканадаўцамі, усебакова разабрацца ў сітуацыі і прыняць законнае, справядлівае рашэнне, якое ў той жа час не парушае правы і інтарэсы бакоў", - нагадаў старшыня СК.

"Штогадова мы аналізуем рэзультаты работы са зваротамі грамадзян у Следчым камітэце, выпрацоўваем меры па ўдасканаленні гэтага напрамку дзейнасці. Вельмі важна прыкладаць усе намаганні для таго, каб выслухаць кожнага, дапамагчы грамадзянам у кожнай з узнікшых сітуацый, не дапусціць парушэнняў пры разглядзе зваротаў і захоўваць той высокі давер, які ў нас ёсць", - адзначыў Іван Наскевіч.

Топ-навіны
З НАМІ НАЙБОЛЬШ ЦІКАВА
Свежыя навіны Беларусі