Сцяг Аўторак, 16 ліпеня 2024
Усе навіны
Усе навіны
Інфаграфіка
01 лютага 2023, 09:34

Здароўе чалавека: карысць плавання

Плаванне - універсальны від фізічных трэніровак для людзей любога ўзросту.

Карысць для здароўя:

- развіццё асноўных груп мышцаў,

- умацаванне пазваночніка,

- фарміраванне правільнай постаці,

- павышэнне імунітэту,

- умацаванне сардэчна-сасудзістай сістэмы,

- зніжэнне вагі.

Для падтрымання фізічнай формы і агульнага ўмацавання арганізма дастаткова наведваць басейн 1-3 разы на тыдзень. Неабходна пачынаць з 30 мінут плавання, паступова павялічваючы час да 60 мінут.

Асноўныя стылі плавання

1. Кроль - адзін з самых актыўных стыляў, які патрабуе высокай каардынацыі рук і ног. Трэніруе ў першую чаргу верхнюю частку цела.

2. Кроль на спіне - падыходзіць для пачатковага навучання плаванню. Умацоўвае мышцы спіны і дапамагае зняць напружанне.

3. Брас - найменш актыўны, аднак энергаэфектыўны стыль, адзін з самых папулярных. Задзейнічае каля 70% мышцаў цела. Найбольш эфектыўны для пахудзення.

4. Батэрфляй - патрабуе вынослівасці і добрай фізічнай падрыхтоўкі. Дае магчымасць развіваць добрую скорасць.

Цікавыя факты

Маса цела ў вадзе змяншаецца ў 10 разоў, што дазваляе зняць нагрузку з апорна-рухальнага апарату.

Крыніцы: адкрытыя крыніцы

Топ-навіны
Свежыя навіны Беларусі