Аўтамабільныя дарогі ў Беларусі пасыпаюць песка-саляной сумессю або тэхнічнай соллю ў залежнасці ад надвор'я.
Да 15 градусаў марозу - тэхнічная соль (NaCl).
Пры тэмпературы ніжэйшай за 15 градусаў марозу - песка-саляная сумесь.
Сумесь пяску і солі:
плюсы - нізкая цана, даступнасць, прастата выкарыстання;
мінусы - адносна высокая каразійная актыўнасць.
У іншых краінах прымяняюць таксама
Раствор мадыфікаванага хлорыстага кальцыю:
плюсы - эканамічны, эфектыўны пры моцных маразах (да 35 градусаў ніжэй за нуль);
мінусы - кароткі тэрмін дзеяння (да 3 гадзін), пагаршае счапленне з асфальтам на 30%, можа выклікаць алергію, прыводзіць да карозіі.
Сумесь солі з мармуровай крошкай:
плюсы - экалагічна чысты матэрыял, прымяняецца шматразова;
мінусы - забівае каналізацыйныя сцёкі, псуе абутак.
Гранітны шчэбень:
плюсы - экалагічна чысты матэрыял, прымяняецца шматразова;
мінусы - высокая цана, псуе кузавы і дарожнае палатно.
Бішафіт (хларыд магнію):
плюсы - хутка растапляе лёд, бяспечны для чалавека і жывёл, не пакідае белых плям на абутку;
мінусы - мае каразійныя ўласцівасці.
Крыніца: паводле даных з адкрытых крыніц.