![Алег Жыдкоў Алег Жыдкоў](https://blr.belta.by/images/storage/news/with_archive/2024/000021_1712839558_130100_big.jpg)
Алег Жыдкоў
11 красавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Для павышэння продажаў прадукцыі пастаянна патрэбны новыя падыходы і сучасныя рашэнні. Аб гэтым заявіў старшыня канцэрна "Белдзяржхарчпрам" Алег Жыдкоў у час адкрыцця праекта "Зробім разам", арганізаванага з мэтай папулярызацыі беларускай прадукцыі сярод насельніцтва пры падтрымцы "Белдзяржхарчпрама", перадае карэспандэнт БЕЛТА.
"Для павышэння продажаў прадукцыі пастаянна патрэбны новыя падыходы і сучасныя рашэнні. Мы таксама не знаходзімся ўбаку. Садзейнічаем таму, каб нашы прадпрыемствы больш пазнавалі, праводзім розныя мерапрыемствы па папулярызацыі прадукцыі, каб яе максімальна наблізіць да канкрэтнага канчатковага спажыўца", - сказаў Алег Жыдкоў.
![](https://img.belta.by/uploads/files/TMAT3228_1.JPG)
![](https://img.belta.by/uploads/files/TMAT3231_1.JPG)
![](https://img.belta.by/uploads/files/TMAT3294_1.JPG)
"Сёння па нашай ініцыятыве мы праводзім канцэптуальна новую форму ўзаемадзеяння пакупнікоў і нашых спажыўцоў - праз блогераў. Яны актыўна ўзаемадзейнічаюць са сваёй аўдыторыяй. Мы хочам, каб да нас прыйшлі патэнцыяльныя спажыўцы, якія яшчэ не знаёмы з усім асартыментам выпускаемай намі прадукцыі", - адзначыў старшыня канцэрна.
![](https://img.belta.by/uploads/files/TMAT3532_1.JPG)
![](https://img.belta.by/uploads/files/TMAT3237_1.JPG)
"Для павышэння продажаў прадукцыі пастаянна патрэбны новыя падыходы і сучасныя рашэнні. Мы таксама не знаходзімся ўбаку. Садзейнічаем таму, каб нашы прадпрыемствы больш пазнавалі, праводзім розныя мерапрыемствы па папулярызацыі прадукцыі, каб яе максімальна наблізіць да канкрэтнага канчатковага спажыўца", - сказаў Алег Жыдкоў.
"Сёння па нашай ініцыятыве мы праводзім канцэптуальна новую форму ўзаемадзеяння пакупнікоў і нашых спажыўцоў - праз блогераў. Яны актыўна ўзаемадзейнічаюць са сваёй аўдыторыяй. Мы хочам, каб да нас прыйшлі патэнцыяльныя спажыўцы, якія яшчэ не знаёмы з усім асартыментам выпускаемай намі прадукцыі", - адзначыў старшыня канцэрна.
"Зробім разам" - сумесны праект вытворцаў харчовай прадукцыі і лідараў меркаванняў у інтэрнэт-супольнасцях. Яго місія - зрабіць айчынную прадукцыю больш блізкай і зразумелай для кожнага беларуса. Высокакваліфікаваныя супрацоўнікі прадпрыемстваў харчовай прамысловасці пастаянна працуюць над стварэннем арыгінальных рэцэптур, укараненнем сучасных тэхналогій, новых дызайнерскіх і ўпаковачных рашэнняў. Каб расказаць шырокаму колу пакупнікоў, як выпускаюцца якасныя беларускія прадукты, да ўдзелу ў праекце прыцягнуты блогеры. На працягу двух месяцаў яны будуць цесна ўзаемадзейнічаць са спецыялістамі на прадпрыемствах, дзяліцца са сваёй мэтавай аўдыторыяй цікавымі фактамі і навінамі, праводзіць апытанні і творчыя конкурсы сярод падпісчыкаў. Лідары меркаванняў пазнаёмяцца з гісторыяй заводаў і фабрык, наведаюць вытворчыя цэхі і прымуць удзел у стварэнні новых прадуктаў.-0-![](https://img.belta.by/uploads/files/TMAT3614_1.JPG)
![](https://img.belta.by/uploads/files/TMAT3771_1.JPG)
![](https://img.belta.by/uploads/files/TMAT4265_1-1-2.JPG)
![](https://img.belta.by/uploads/files/TMAT3676_1.JPG)
![](https://img.belta.by/uploads/files/TMAT4277_1.JPG)
Фота Таццяны Матусевіч