Сцяг Нядзеля, 7 снежня 2025
Усе навіны
Усе навіны
Эканоміка
15 ліпеня 2025, 16:25

"Залог поспеху - якасць". Рагожнік аб росце прысутнасці беларускіх тавараў у расійскіх гандлёвых сетках

15 ліпеня, Масква /Эдуард Півавар - БЕЛТА/. Галоўным залогам паспяховага пашырэння беларускіх тавараў у расійскіх гандлёвых сетках з'яўляецца іх якасць. Аб гэтым заявіў журналістам пасол Беларусі ў Расіі Аляксандр Рагожнік на адкрыцці маштабнай прома-акцыі "Аперацыя "Беларускія тавары" ў флагманскім гіпермаркеце сеткі "Ашан" у Маскве ў гандлёвым цэнтры "Авіяпарк", перадае карэспандэнт БЕЛТА.

"У гэтым годзе адбыўся пералом у рабоце з буйнейшымі расійскімі гандлёвымі сеткамі, і лідарам у гэтым з'яўляецца "Ашан", - канстатаваў пасол. - Мы гэту работу пачалі яшчэ ў мінулым годзе, сёння гэта паўторная акцыя, якая паказвае ўжо, што колькасць прадстаўленасцей беларускіх брэндаў практычна павялічылася ў два разы. І залогам гэтага з'яўляецца, безумоўна, выключная якасць беларускіх тавараў. Расійскі спажывец галасуе не толькі рублём, ён у першую чаргу арыентуецца на якасць тых тавараў, якія прадстаўлены ў сетках".

Аляксандр Рагожнік звярнуў увагу, што на паліцах прадстаўлена не толькі харчовая група, але і прамысловыя тавары. "Мы прапрацавалі ўвесь спектр тавараў, якія вырабляюцца ў нашай краіне, каб заключыць прамыя кантракты паміж нашымі вытворцамі і гандлёвымі сеткамі, і такім чынам павысілі даходнасць пры рэалізацыі тавараў у Расійскую Федэрацыю. Гэта задача сёння паспяхова выконваецца, і я шчыра ўдзячны кіраўніцтву кампаніі "Ашан" за вялікую работу, якую яны правялі. Мы ў гэтым напрамку будзем рухацца далей наперад. У гэтым годзе прадстаўнікі кампаніі "Ашан" правялі гандлёва-закупачныя сесіі ва ўсіх рэгіёнах нашай краіны. Яны азнаёміліся з вытворчасцю, з асартыментам. Цяпер у стадыі заключэння ўжо больш за 50 кантрактаў непасрэдна паміж нашымі вытворцамі", - адзначыў ён.
Паводле слоў дыпламата, аналагічная работа праводзіцца і з іншымі расійскімі сеткамі, у прыватнасці з "Х5" і "Стужка". "Аснова гэтай работы ў тым, каб мы маглі прадставіць тавар добрай якасці з мінімальнай нацэнкай, каб пакупнікі бачылі, што гэта не толькі якасць, але і канкурэнтаздольны прадукт", - дадаў пасол.

Кіраўніцтва сеткі размясціла беларускія тавары ў цэнтральнай зоне гіпермаркета, пазначыўшы іх беларускай сімволікай. Прадстаўлены малочная і мясная гастраномія (сыры, масла, тварог, марожанае, каўбасы, іншыя мясныя прадукты, уключаючы тушонку з высокай закладкай мяса), шакаладна-цукерачная група, кандытарскія тавары, снэкавая прадукцыя, безалкагольныя напіткі, у тым ліку бярозавы сок, алкагольная прадукцыя высокай якасці ў шырокім асартыменце, піва, кансерваваная плодаагароднінная прадукцыя. З групы нехарчовых тавараў прадстаўлены парфумерна-касметычная прадукцыя, панчошна-шкарпэтачныя вырабы і нават тэлевізары і ЗВЧ ад холдынга "Гарызонт".

"Мы працуем з вытворцамі Беларусі не першы год, мы адказваем на патрэбнасці нашых пакупнікоў. І менавіта трэнд інтарэсу да тавараў з Беларусі вельмі расце ў Расіі. Таму што гэта якасць, у некага гэта смак з дзяцінства. І кліенты давяраюць гэтым таварам. Тут прадстаўлены тавары, якія ўжо былі ў асартыменце "Ашана", а таксама вельмі шмат навінак. У час візіту ў Беларусь у канцы сакавіка мы наведалі шэраг вытворчасцей, убачылі вельмі шмат цікавых тавараў, адкрылі для сябе новы асартымент" - расказала дырэктар дэпартамента па закупках і прапанаванні "Свежыя прадукты" "Ашан Рытэйл Расія" Жанна Гайдушняк.

У гэтым годзе продаж беларускіх тавараў у сетцы гіпермаркетаў "Ашан" плануюць нарасціць больш як на 20 працэнтаў - да 3,6 млрд расійскіх рублёў.-0-
Падпісвайцеся на нас у
X
Топ-навіны
Свежыя навіны Беларусі