Фота з архіва
24 кастрычніка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Беларуская гандлёва-прамысловая палата сёння запусціла новы бізнес-курс "Акадэмія экспарту: новыя магчымасці ў новых умовах", перадае карэспандэнт БЕЛТА.
"Мы праводзім "Акадэмію экспарту" ўжо сёмы раз. Сфарміраваўся пэўны брэнд, і інтарэс да гэтага бізнес-курса з кожным годам узрастае. За шэсць папярэдніх гадоў удзел прынялі каля 1700 кіраўнікоў і супрацоўнікаў беларускіх прадпрыемстваў. Інтарэс не спадае, таму ў гэтым годзе ўдзел у кожным з 14 модуляў будуць прымаць прыкладна па 20 спецыялістаў. Поспех гэтага курса ў тым, што праграма не статычная, яна мяняецца, модулі рухомыя і адпавядаюць духу часу", - сказаў намеснік старшыні Беларускай гандлёва-прамысловай палаты Дзяніс Мялешкін.
У гэтым годзе ўведзены шэраг новых модуляў, у прыватнасці па правільным брэндзіраванні свайго тавару. "Гэта вельмі важна, на наш погляд, асабліва ў бягучы Год якасці. "Зроблена ў Беларусі" - гэта ўжо брэнд, які азначае якасць. Таму, як правільна пазіцыянаваць свой брэнд, будуць вучыцца спецыялісты беларускіх прадпрыемстваў", - адзначыў намеснік старшыні БелГПП.
Яшчэ адзін модуль датычыцца выхаду на новыя рынкі. "Зразумела, што з прычыны апошніх падзей беларускія прадпрыемствы перабудавалі сваю лагістыку, напрамкі продажаў. Ідзе перамяшчэнне на Усход, на арабскі і азіяцкі свет", - дадаў Дзяніс Мялешкін.
Дырэктар Цэнтра дзелавой адукацыі пры БелГПП Алена Харашэўская адзначыла, што адукацыйны праект уключае ў сябе поўны экспартны цыкл, які праходзіць прадпрыемства для выхаду на новыя рынкі. "Мы пачынаем са стратэгіі, аналізу рынку, ацэньваем мэтазгоднасць выхаду на новы рынак. А далей камунікацыі, перагаворы, продажы, лагістыка, мытня. Ёсць і асобны модуль аб пратакольным забеспячэнні сустрэч. Асаблівая ўвага ўдзяляецца Еўразійскаму эканамічнаму саюзу - разглядаем пытанні, праблемы, новаўвядзенні для нашых прадпрыемстваў", - расказала яна. Паводле яе слоў, праграма "Акадэміі экспарту" фарміруецца зыходзячы з водгукаў бізнесу.
Праграма накіравана на падрыхтоўку сучасных кваліфікаваных спецыялістаў экспартна арыентаваных прадпрыемстваў Беларусі. У сучасных эканамічных умовах пашырэнне экспартных паставак становіцца ключавой задачай для беларускіх кампаній. Рэалізуючы даручэнне кіраўніка дзяржавы, Беларуская гандлёва-прамысловая палата распрацавала спецыяльную праграму, якая дапаможа прадпрыемствам паспяхова асвойваць новыя замежныя рынкі.
Акадэмія экспарту як праект існуе з 2018 года. У гэтым годзе курс прадоўжыцца з 24 кастрычніка па 19 снежня. Адметнай асаблівасцю бізнес-курса з'яўляецца яго практыка-арыентаваны характар. Замест тэарэтычных лекцый удзельнікаў чакаюць інтэрактыўныя заняткі і групавыя абмеркаванні актуальных бізнес-кейсаў. Пасля завяршэння праграмы слухачы змогуць адразу прымяніць атрыманыя веды на сваіх прадпрыемствах. Выкладчыкі курса - вопытныя спецыялісты-практыкі, прадстаўнікі банкаў, лагістычных і страхавых кампаній, мытных органаў, юрысты, маркетолагі і іншыя эксперты.-0-
"Мы праводзім "Акадэмію экспарту" ўжо сёмы раз. Сфарміраваўся пэўны брэнд, і інтарэс да гэтага бізнес-курса з кожным годам узрастае. За шэсць папярэдніх гадоў удзел прынялі каля 1700 кіраўнікоў і супрацоўнікаў беларускіх прадпрыемстваў. Інтарэс не спадае, таму ў гэтым годзе ўдзел у кожным з 14 модуляў будуць прымаць прыкладна па 20 спецыялістаў. Поспех гэтага курса ў тым, што праграма не статычная, яна мяняецца, модулі рухомыя і адпавядаюць духу часу", - сказаў намеснік старшыні Беларускай гандлёва-прамысловай палаты Дзяніс Мялешкін.
У гэтым годзе ўведзены шэраг новых модуляў, у прыватнасці па правільным брэндзіраванні свайго тавару. "Гэта вельмі важна, на наш погляд, асабліва ў бягучы Год якасці. "Зроблена ў Беларусі" - гэта ўжо брэнд, які азначае якасць. Таму, як правільна пазіцыянаваць свой брэнд, будуць вучыцца спецыялісты беларускіх прадпрыемстваў", - адзначыў намеснік старшыні БелГПП.
Яшчэ адзін модуль датычыцца выхаду на новыя рынкі. "Зразумела, што з прычыны апошніх падзей беларускія прадпрыемствы перабудавалі сваю лагістыку, напрамкі продажаў. Ідзе перамяшчэнне на Усход, на арабскі і азіяцкі свет", - дадаў Дзяніс Мялешкін.
Дырэктар Цэнтра дзелавой адукацыі пры БелГПП Алена Харашэўская адзначыла, што адукацыйны праект уключае ў сябе поўны экспартны цыкл, які праходзіць прадпрыемства для выхаду на новыя рынкі. "Мы пачынаем са стратэгіі, аналізу рынку, ацэньваем мэтазгоднасць выхаду на новы рынак. А далей камунікацыі, перагаворы, продажы, лагістыка, мытня. Ёсць і асобны модуль аб пратакольным забеспячэнні сустрэч. Асаблівая ўвага ўдзяляецца Еўразійскаму эканамічнаму саюзу - разглядаем пытанні, праблемы, новаўвядзенні для нашых прадпрыемстваў", - расказала яна. Паводле яе слоў, праграма "Акадэміі экспарту" фарміруецца зыходзячы з водгукаў бізнесу.
Праграма накіравана на падрыхтоўку сучасных кваліфікаваных спецыялістаў экспартна арыентаваных прадпрыемстваў Беларусі. У сучасных эканамічных умовах пашырэнне экспартных паставак становіцца ключавой задачай для беларускіх кампаній. Рэалізуючы даручэнне кіраўніка дзяржавы, Беларуская гандлёва-прамысловая палата распрацавала спецыяльную праграму, якая дапаможа прадпрыемствам паспяхова асвойваць новыя замежныя рынкі.
Акадэмія экспарту як праект існуе з 2018 года. У гэтым годзе курс прадоўжыцца з 24 кастрычніка па 19 снежня. Адметнай асаблівасцю бізнес-курса з'яўляецца яго практыка-арыентаваны характар. Замест тэарэтычных лекцый удзельнікаў чакаюць інтэрактыўныя заняткі і групавыя абмеркаванні актуальных бізнес-кейсаў. Пасля завяршэння праграмы слухачы змогуць адразу прымяніць атрыманыя веды на сваіх прадпрыемствах. Выкладчыкі курса - вопытныя спецыялісты-практыкі, прадстаўнікі банкаў, лагістычных і страхавых кампаній, мытных органаў, юрысты, маркетолагі і іншыя эксперты.-0-