Фота НЦМ
18 чэрвеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Нацыянальны цэнтр маркетынгу прыняў удзел у анлайн-сустрэчы з прадстаўнікамі бізнесу Ханты-Мансійскай аўтаномнай акругі, арганізаванай гандлёвым прадстаўніцтвам Расіі ў Беларусі ў рамках мерапрыемства "Час з гандлёвым прадстаўніком", у ходзе якой замежным прадпрымальнікам прадставілі інструменты выхаду на рынак Беларусі, паведамілі БЕЛТА ў прэс-службе цэнтра.
У час мерапрыемства бізнес рэгіёна атрымаў комплексную інфармацыю пра мноства даступных інструментаў выхаду на беларускіх рынак, у прыватнасці Нацыянальным цэнтрам маркетынгу была акцэнтавана ўвага на магчымасці ўдзелу ў працэдурах закупак Беларусі пры дапамозе выкарыстання такіх пляцовак, як goszakupki.by, icetrade.by і gias.by, якія адмініструюцца цэнтрам.
Як удакладнілі ў НЦМіКЦ, асаблівую цікавасць у ханты-мансійскага боку выклікала навіна аб мадэрнізацыі партала Export.by і яго інтэграцыі з расійскай электроннай гандлёвай пляцоўкай РТС-Маркет: цяпер расійскія карыстальнікі электроннай гандлёвай пляцоўкі РТС могуць убачыць прапанаванні і беларускіх кампаній, падбіраемыя пры дапамозе штучнага інтэлекту ў адпаведнасці з іх профілем дзейнасці.-0-
У час мерапрыемства бізнес рэгіёна атрымаў комплексную інфармацыю пра мноства даступных інструментаў выхаду на беларускіх рынак, у прыватнасці Нацыянальным цэнтрам маркетынгу была акцэнтавана ўвага на магчымасці ўдзелу ў працэдурах закупак Беларусі пры дапамозе выкарыстання такіх пляцовак, як goszakupki.by, icetrade.by і gias.by, якія адмініструюцца цэнтрам.
Як удакладнілі ў НЦМіКЦ, асаблівую цікавасць у ханты-мансійскага боку выклікала навіна аб мадэрнізацыі партала Export.by і яго інтэграцыі з расійскай электроннай гандлёвай пляцоўкай РТС-Маркет: цяпер расійскія карыстальнікі электроннай гандлёвай пляцоўкі РТС могуць убачыць прапанаванні і беларускіх кампаній, падбіраемыя пры дапамозе штучнага інтэлекту ў адпаведнасці з іх профілем дзейнасці.-0-