Фота tibo.by
3 чэрвеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Шэраг карысных мерапрыемстваў для беларускіх прадпрыемстваў, зацікаўленых ва ўдзеле ў закупках у Расіі, падрыхтаваў Нацыянальны цэнтр маркетынгу і кан'юнктуры цэн да ХХХ Міжнароднага форуму па інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогіях "ТІБО-2024". З падрабязным планам сустрэч і канферэнцый карэспандэнта БЕЛТА азнаёміла намеснік дырэктара цэнтра Наталля Тышкевіч.
ХХХ Міжнародны форум па інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогіях "ТІБО-2024" пройдзе з 5 па 8 чэрвеня ў беларускай сталіцы. Яго ключавымі падзеямі стануць VI Еўразійскі лічбавы форум, IV Форум "Лічбавая эканоміка", VII Беларускі ІКТ-саміт, Фестываль лічбавых тэхналогій, узнагароджанне пераможцаў шэрага конкурсаў і не толькі. Вялікая колькасць міжнародных арганізацый і дыпламатычных місій, прафесійных і бізнес-асацыяцый, навукова-даследчых і адукацыйных устаноў, дзяржаўных і прыватных кампаній прадставяць свой патэнцыял на юбілейным "ТІБО". Прадставіць прэзентацыю і Нацыянальны цэнтр маркетынгу.
Так, 5-7 чэрвеня на калектыўным стэндзе "Е-закупкі", арганізаваным цэнтрам, беларускія прадпрыемствы атрымаюць унікальную магчымасць прайсці рэгістрацыю і акрэдытацыю на расійскіх федэральных электронных гандлёвых пляцоўках з экспертным суправаджэннем ад прадстаўнікоў электронных гандлёвых пляцовак Расіі. Яны дапамогуць устанавіць крыптаграфію, правераць дакументы прадпрыемстваў і растлумачаць правілы запаўнення рэгістрацыйнай формы для паспяховай акрэдытацыі на расійскіх электронных гандлёвых пляцоўках. Для акрэдытацыі спатрэбяцца дакументы, чэк-лісты якіх можна вывучыць на сайце Нацыянальнага цэнтра маркетынгу.
Практычная канферэнцыя "Час электронных закупак: практыка і патэнцыял экспарту" запланавана да правядзення на 7 чэрвеня. У ёй прымуць удзел эксперты расійскіх электронных гандлёвых пляцовак, прадстаўнікі электроннай гандлёвай пляцоўкі Казахстана, супрацоўнікі дзяржаўных органаў і банкаўскай сферы, якім беларускія прадпрыемствы раскажуць аб рэальных кейсах удзелу ў закупках у Расіі. Асаблівасцю мерапрыемства стане яго правядзенне ў фармаце "Дзень пастаўшчыка", паколькі да канферэнцыі далучацца буйныя расійскія заказчыкі, зацікаўленыя ва ўдзеле беларускіх прадпрыемстваў у закупках.
"У час канферэнцыі пройдзе прэзентацыя рэалізаванага Нацыянальным цэнтрам маркетынгу праекта па трансфармацыі партала Export.by пры ўдзеле адной з буйнейшых пляцовак Расіі РГС-тэндар. Удзельнікі прэзентацыі даведаюцца, якія дадатковыя магчымасці зможа прапанаваць беларускаму бізнесу новая версія партала Export.by", - анансавала Наталля Тышкевіч.
У гэты ж дзень, 7 чэрвеня, на пляцоўцы форуму EADF-2024 Нацыянальны цэнтр маркетынгу правядзе экспертнае тэматычнае пасяджэнне "Практыка ўзаемнага ўдзелу ў дзяржаўных (муніцыпальных) закупках на электронных гандлёвых пляцоўках краін ЕАЭС", арыентаванае на прафесійную аўдыторыю, уключаючы спецыялістаў па знешнеэканамічнай дзейнасці. Сярод спікераў - нацыянальныя і міжнародныя эксперты з краін Еўразіі па ключавых напрамках лічбавай трансфармацыі дзяржаўных закупак, прадстаўнікі Нацыянальнага банка Беларусі, айчынных і расійскіх электронных гандлёвых пляцовак.-0-
ХХХ Міжнародны форум па інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогіях "ТІБО-2024" пройдзе з 5 па 8 чэрвеня ў беларускай сталіцы. Яго ключавымі падзеямі стануць VI Еўразійскі лічбавы форум, IV Форум "Лічбавая эканоміка", VII Беларускі ІКТ-саміт, Фестываль лічбавых тэхналогій, узнагароджанне пераможцаў шэрага конкурсаў і не толькі. Вялікая колькасць міжнародных арганізацый і дыпламатычных місій, прафесійных і бізнес-асацыяцый, навукова-даследчых і адукацыйных устаноў, дзяржаўных і прыватных кампаній прадставяць свой патэнцыял на юбілейным "ТІБО". Прадставіць прэзентацыю і Нацыянальны цэнтр маркетынгу.
Так, 5-7 чэрвеня на калектыўным стэндзе "Е-закупкі", арганізаваным цэнтрам, беларускія прадпрыемствы атрымаюць унікальную магчымасць прайсці рэгістрацыю і акрэдытацыю на расійскіх федэральных электронных гандлёвых пляцоўках з экспертным суправаджэннем ад прадстаўнікоў электронных гандлёвых пляцовак Расіі. Яны дапамогуць устанавіць крыптаграфію, правераць дакументы прадпрыемстваў і растлумачаць правілы запаўнення рэгістрацыйнай формы для паспяховай акрэдытацыі на расійскіх электронных гандлёвых пляцоўках. Для акрэдытацыі спатрэбяцца дакументы, чэк-лісты якіх можна вывучыць на сайце Нацыянальнага цэнтра маркетынгу.
Практычная канферэнцыя "Час электронных закупак: практыка і патэнцыял экспарту" запланавана да правядзення на 7 чэрвеня. У ёй прымуць удзел эксперты расійскіх электронных гандлёвых пляцовак, прадстаўнікі электроннай гандлёвай пляцоўкі Казахстана, супрацоўнікі дзяржаўных органаў і банкаўскай сферы, якім беларускія прадпрыемствы раскажуць аб рэальных кейсах удзелу ў закупках у Расіі. Асаблівасцю мерапрыемства стане яго правядзенне ў фармаце "Дзень пастаўшчыка", паколькі да канферэнцыі далучацца буйныя расійскія заказчыкі, зацікаўленыя ва ўдзеле беларускіх прадпрыемстваў у закупках.
"У час канферэнцыі пройдзе прэзентацыя рэалізаванага Нацыянальным цэнтрам маркетынгу праекта па трансфармацыі партала Export.by пры ўдзеле адной з буйнейшых пляцовак Расіі РГС-тэндар. Удзельнікі прэзентацыі даведаюцца, якія дадатковыя магчымасці зможа прапанаваць беларускаму бізнесу новая версія партала Export.by", - анансавала Наталля Тышкевіч.
У гэты ж дзень, 7 чэрвеня, на пляцоўцы форуму EADF-2024 Нацыянальны цэнтр маркетынгу правядзе экспертнае тэматычнае пасяджэнне "Практыка ўзаемнага ўдзелу ў дзяржаўных (муніцыпальных) закупках на электронных гандлёвых пляцоўках краін ЕАЭС", арыентаванае на прафесійную аўдыторыю, уключаючы спецыялістаў па знешнеэканамічнай дзейнасці. Сярод спікераў - нацыянальныя і міжнародныя эксперты з краін Еўразіі па ключавых напрамках лічбавай трансфармацыі дзяржаўных закупак, прадстаўнікі Нацыянальнага банка Беларусі, айчынных і расійскіх электронных гандлёвых пляцовак.-0-