29 мая, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Беларуска-венгерскі бізнес-форум сабраў на сваёй пляцоўцы больш за 100 беларускіх і венгерскіх кампаній, зацікаўленых у развіцці практычнага ўзаемадзеяння дзвюх краін, паведамілі БЕЛТА ў Нацыянальным цэнтры маркетынгу і кан'юнктуры цэн.
Арганізатарамі мерапрыемства ўжо традыцыйна выступілі Нацыянальны цэнтр маркетынгу сумесна з Венгерскім агенцтвам па садзейнічанні экспарту НЕРА пры падтрымцы МЗС і дыпламатычных місій дзвюх краін. Як было адзначана, беларуска-венгерскае супрацоўніцтва развіваецца паслядоўна: у мінулым годзе форум праходзіў у Будапешце, у бягучым годзе ўжо Мінск прымаў венгерскіх гасцей.
Адным з ключавых элементаў праграмы мерапрыемства сталі B2B-перагаворы, прысвечаныя супрацоўніцтву ў такіх сферах, як сельская гаспадарка і харчовая прамысловасць, турызм, будаўніцтва, камунальная гаспадарка, медыцына і фармацэўтыка. У ходзе форуму быў падпісаны шэраг двухбаковых пагадненняў, якія заклалі аснову для сумесных будучых праектаў. Акрамя таго, эксперты Нацыянальнага цэнтра маркетынгу, Беларускай універсальнай таварнай біржы і лагістычнай кампаніі RTL Alliance падзяліліся з удзельнікамі мерапрыемства карыснай інфармацыяй аб эфектыўных механізмах развіцця дзелавога ўзаемадзеяння.
Арганізатарамі мерапрыемства ўжо традыцыйна выступілі Нацыянальны цэнтр маркетынгу сумесна з Венгерскім агенцтвам па садзейнічанні экспарту НЕРА пры падтрымцы МЗС і дыпламатычных місій дзвюх краін. Як было адзначана, беларуска-венгерскае супрацоўніцтва развіваецца паслядоўна: у мінулым годзе форум праходзіў у Будапешце, у бягучым годзе ўжо Мінск прымаў венгерскіх гасцей.
Адным з ключавых элементаў праграмы мерапрыемства сталі B2B-перагаворы, прысвечаныя супрацоўніцтву ў такіх сферах, як сельская гаспадарка і харчовая прамысловасць, турызм, будаўніцтва, камунальная гаспадарка, медыцына і фармацэўтыка. У ходзе форуму быў падпісаны шэраг двухбаковых пагадненняў, якія заклалі аснову для сумесных будучых праектаў. Акрамя таго, эксперты Нацыянальнага цэнтра маркетынгу, Беларускай універсальнай таварнай біржы і лагістычнай кампаніі RTL Alliance падзяліліся з удзельнікамі мерапрыемства карыснай інфармацыяй аб эфектыўных механізмах развіцця дзелавога ўзаемадзеяння.
Дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Мікалай Барысевіч са свайго боку падкрэсліў гатоўнасць цэнтра аказваць усебаковую падтрымку дзелавым колам Беларусі і Венгрыі, нацэленым на раскрыццё двухбаковага гандлёвага патэнцыялу.-0-
Фота Раміля Насібуліна, ncmps.by