ДЗЯРЖОРГАНЫДЗЯРЖОРГАНЫ
Чацвер, 6 жніўня 2020
Мінск Ясна +19°C
Усе навіны
Усе навіны
Эканоміка
13 ліпеня 2020, 09:03

Рашэнне па адвязцы дарожнага збору ад тэхагляду будзе прынята ў бліжэйшы час - Аўраменка

Фота з архіва
Фота з архіва

13 ліпеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Рашэнне па адвязцы дарожнага збору ад тэхагляду будзе прынята ў бліжэйшы час. Аб гэтым паведаміў у праграме "Тыдзень" у эфіры тэлеканала СТБ міністр транспарту і камунікацый Аляксей Аўраменка, паведамляе БЕЛТА.

"Безумоўна, гэту праблему трэба вырашаць. Трэба адвязваць дарожны збор ад тэхагляду, і ён будзе адвязаны. Цяпер рыхтуецца праект, ідуць бурныя дыскусіі наконт таго, якая павінна быць сістэма яго ўключэння: у паліва альбо кантроль праз відэафіксацыі. Думаю, у бліжэйшы час ужо будзе прынята канчатковае рашэнне, і тэма прывязкі да тэхагляду знікне", - адзначыў міністр.

Таксама кіраўнік ведамства расказаў аб планах па рэканструкцыі аўтамабільных дарог: "Адным з галоўных аб'ектаў у гэтым годзе, за які мы возьмемся, з'яўляецца аўтадарога М7 ад Мінска да Вільнюса. Гэту дарогу працягласцю практычна 100 км за бягучы і наступны гады мы павінны рэканструяваць. Літаральна паўтара тыдня таму пачалі рэканструкцыю аўтамабільнай дарогі Р23 Мінск - Мікашэвічы на ​​ўчастку ад Слуцка да Салігорска". Аляксей Аўраменка паведаміў, што рэканструкцыя вядзецца і ў напрамку Смалявіч. Там пачалі ўжо ўкладку бетону. Гэта будзе бетонная дарога першай катэгорыі, дзе будзе чатыры паласы руху. У 2021 годзе рэканструкцыя дарогі да Смалявіч завершыцца. У далейшым плануецца прадоўжыць такія работы да Жодзіна і Барысава.

Кіраўнік ведамства адзначыў, што міжрамонтны тэрмін дарогі з пакрыццём з асфальтабетону складае 12 гадоў. "Гэта значыць праз 12 гадоў мы павінны выканаць на дарозе пэўныя работы, каб падтрымаць эксплуатацыйны стан. Галоўнае, безумоўна, гэта якаснае ўтрыманне дарог, своечасовы рамонт. Тады пакрыццё будзе служыць доўга. Калі гаварыць пра новыя ўчасткі дарог, якія мы зрабілі з цэментабетону, то тут тэрмін службы намнога большы - 25-30 гадоў. Але разам з тым яны таксама патрабуюць пастаяннага догляду, паколькі тэрмін службы швоў і розных інжынерных збудаванняў меншы, чым у дарожнага пакрыцця", - растлумачыў Аляксей Аўраменка.

Што датычыцца рэканструкцыі аўтатрасы М1/Е30, рабочая назва якой "дарога без абмежаванняў", то, паводле інфармацыі міністра, да 1 верасня плануецца зацвердзіць канцэпцыю гэтага праекта.-0-

Падпісвайцеся на нас у
Twitter
Топ-навіны
З НАМІ НАЙБОЛЬШ ЦІКАВА
Свежыя навіны Беларусі