Фота з архіва
22 жніўня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Як будзе рэгулявацца дзейнасць інтэрнэт-магазінаў у Беларусі, расказала на прэс-канферэнцыі намеснік начальніка ўпраўлення арганізацыі гандлю і грамадскага харчавання Міністэрства антыманапольнага рэгулявання і гандлю Ірына Шпак, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
"Упарадкаванне гандлю і стварэнне ўмоў для развіцця канкурэнцыі на рынку розніцы датычыцца інтэрнэт-гандлю. У змяненнях закона "Аб дзяржаўным рэгуляванні гандлю і грамадскага харчавання" дадзена больш дакладнае новае азначэнне некаторых тэрмінаў. Так, інтэрнэт-магазін - гэта сайт аднаго суб'екта гандлю, на якім прадаюцца тавары пэўнага прадаўца", - адзначыла Ірына Шпак.
Пашыраны пералік тэхналогій, з выкарыстаннем якіх магчымы рознічны гандаль у інтэрнэце. Сярод іх не толькі інтэрнэт-магазіны, але і іншыя інфармацыйныя рэсурсы. "Калі 10 гадоў таму маркетплэйсаў і інтэрнэт-пляцовак было вельмі мала, то цяпер малы і сярэдні бізнес ажыццяўляе продажы праз інтэрнэт-пляцоўкі. У законе пашыраны пералік тэхналогій, унесены змяненні ў правілы дыстанцыйнага гандлю, у якіх таксама дадзены азначэнні тэрмінам "уладальнік інтэрнэт-пляцоўкі", "пункт выдачы заказаў", "уладальнік пункта выдачы заказаў". Устаноўлены пэўныя патрабаванні да гэтых суб'ектаў", - рэзюмавала намеснік начальніка ўпраўлення арганізацыі гандлю і грамадскага харчавання МАРГ.-0-
"Упарадкаванне гандлю і стварэнне ўмоў для развіцця канкурэнцыі на рынку розніцы датычыцца інтэрнэт-гандлю. У змяненнях закона "Аб дзяржаўным рэгуляванні гандлю і грамадскага харчавання" дадзена больш дакладнае новае азначэнне некаторых тэрмінаў. Так, інтэрнэт-магазін - гэта сайт аднаго суб'екта гандлю, на якім прадаюцца тавары пэўнага прадаўца", - адзначыла Ірына Шпак.
Пашыраны пералік тэхналогій, з выкарыстаннем якіх магчымы рознічны гандаль у інтэрнэце. Сярод іх не толькі інтэрнэт-магазіны, але і іншыя інфармацыйныя рэсурсы. "Калі 10 гадоў таму маркетплэйсаў і інтэрнэт-пляцовак было вельмі мала, то цяпер малы і сярэдні бізнес ажыццяўляе продажы праз інтэрнэт-пляцоўкі. У законе пашыраны пералік тэхналогій, унесены змяненні ў правілы дыстанцыйнага гандлю, у якіх таксама дадзены азначэнні тэрмінам "уладальнік інтэрнэт-пляцоўкі", "пункт выдачы заказаў", "уладальнік пункта выдачы заказаў". Устаноўлены пэўныя патрабаванні да гэтых суб'ектаў", - рэзюмавала намеснік начальніка ўпраўлення арганізацыі гандлю і грамадскага харчавання МАРГ.-0-