29 сакавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Прадпрыемствы Беларусі разгледзелі варыянты выхаду айчыннай прадукцыі на электронныя пляцоўкі КНР, паведамілі БЕЛТА ў Нацыянальным цэнтры маркетынгу і кан'юнктуры цэн Міністэрства замежных спраў.
"Нацыянальны цэнтр маркетынгу і кан'юнктуры цэн ва ўзаемадзеянні з пасольствам Беларусі ў Кітаі правёў анлайн-семінар для беларускіх прадпрыемстваў па рабоце на кітайскім рынку. На мерапрыемстве разгледжаны шырокі спектр пытанняў, якія датычацца нарошчвання экспартных паставак беларускіх тавараў і паслуг, у тым ліку шляхам выхаду айчыннай прадукцыі на электронныя пляцоўкі КНР", - паведамілі ў цэнтры.
Дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Мікалай Барысевіч адзначыў, што ў бліжэйшы час пройдуць аналагічныя вебінары, прысвечаныя рабоце беларускіх кампаній на рынку Кітая. Гэта звязана з максімальнай цікавасцю прадпрыемстваў Беларусі да кітайскага напрамку і арганізуецца для таго, каб даць магчымасць усім кампаніям атрымаць доступ да карыснай інфармацыі. "Цэнтр зыходзіць з таго, што арганізуемыя вебінары разлічаны на зваротную сувязь ад удзельнікаў - нам важна разумець, якая інфармацыя запатрабавана бізнесам. Будуць арганізаваны анлайн-мерапрыемствы, прысвечаныя іншым краінам і рэгіёнаі", - адзначыў кіраўнік цэнтра.
У мінулым семінары прынялі ўдзел 100 беларускіх прадпрыемстваў.-0-