Сцяг Пятніца, 29 сакавіка 2024
Усе навіны
Усе навіны
Эканоміка
11 чэрвеня 2021, 16:03

Пералік адміністрацыйных працэдур будзе скарочаны і пераведзены на адзіную электронную пляцоўку

11 чэрвеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Існуючы пералік адміністрацыйных працэдур плануецца максімальна скараціць і перавесці на адзіную электронную пляцоўку. Аб гэтым паведаміў журналістам міністр эканомікі Аляксандр Чарвякоў па выніках нарады ў кіраўніка дзяржавы па пытаннях прававога рэгулявання гаспадарчай дзейнасці, перадае карэспандэнт БЕЛТА.

На нарадзе абмяркоўваўся праект указа Прэзідэнта, якім удасканальваецца пералік адміністрацыйных працэдур. Падрыхтоўку гэтага дакумента міністр назваў першым крокам да будучай вялікай работы па пераглядзе адміністрацыйных працэдур і іх пераводзе ў электронную прастору.

Шматузроўневая сістэма рэгулявання адміністрацыйных працэдур прадугледжвае паступовае стварэнне рэестра такіх працэдур, адзінай электроннай пляцоўкі і асобных лічбавых прадуктаў, куды можна звярнуцца дыстанцыйна і аформіць адміністрацыйныя працэдуры па прынцыпе "аднаго акна". "Прадпрыемства, уваходзячы на ​​электронную пляцоўку, атрымае максімум інфармацыі па любой працэдуры. І гэта электронная пляцоўка будзе з'яўляцца "адным акном" для падачы заявы. Далей мы адпрацоўваем трэці ўзровень, калі ў кожнага рэгулятара будзе свой электронны прадукт, дзе будзе ажыццяўляцца канкрэтная працэдура", - растлумачыў міністр. Завяршыць гэту работу плануецца да 1 студзеня 2024 года.

Аляксандр Чарвякоў падкрэсліў, што стварэнне такой сістэмы максімальна зніме неабходнасць кантакту прадпрымальнікаў і чыноўнікаў, а гэта ў сваю чаргу значна знізіць карупцыйныя рызыкі. Разам з тым немагчыма перавесці ўсе адміністрацыйныя працэдуры ў электронны фармат, таму застануцца і такія, дзе па-ранейшаму будзе неабходны асабісты зварот.

Сёння на нарадзе ў кіраўніка дзяржавы ў цэлым адобраны праект указа па ўдасканаленні адміністрацыйных працэдур. "Прэзідэнт даручыў кардынальна перагледзець пералік адміністрацыйных працэдур, скараціць іх. Над гэтай задачай будзем працаваць у самыя кароткія тэрміны", - адзначыў Аляксандр Чарвякоў.

Паводле яго слоў, Прэзідэнт звярнуў асаблівую ўвагу, што да гэтай работы неабходна прыцягваць не толькі чыноўнікаў, але і бізнес-супольнасць, парламентарыяў. "Гэту работу будзем рабіць з прадпрымальнікамі, бізнес-саюзамі, каб максімальна скараціць адміністрацыйны націск на прадпрыемствы", - запэўніў міністр, дадаўшы, што размова ідзе не толькі аб прыватным сектары, але аб усіх прадпрыемствах, у тым ліку і дзяржаўных.

Паводле інфармацыі міністра, рэестр адміністрацыйных працэдур ужо створаны ў тэставым рэжыме і ў хуткім часе будзе прэзентаваны.

Аляксандр Чарвякоў таксама адзначыў, што работа па аптымізацыі адміністрацыйных працэдур праводзіцца ў рамках рэалізацыі задач, якія пастаўлены кіраўніком дзяржавы ў дэкрэце нумар 7 аб развіцці прадпрымальніцтва.-0-

Падпісвайцеся на нас у
Twitter
Топ-навіны
Свежыя навіны Беларусі