Фота з архіва
14 кастрычніка, Масква /Эдуард Півавар - БЕЛТА/. Пакет паправак у Мытны кодэкс Еўразійскага эканамічнага саюза знаходзіцца ў фінальнай стадыі падрыхтоўкі. Аб гэтым заявіў член Калегіі (міністр) па мытным супрацоўніцтве Еўразійскай эканамічнай камісіі (ЕЭК) Руслан Давыдаў, выступаючы на мерапрыемстве "Еўразійскі лагістычны дзень", паведамілі БЕЛТА ў прэс-службе ЕЭК.
"Укараненне навігацыйных пломбаў, рэалізацыя пагаднення аб адзінай сістэме мытнага транзіту - важныя крокі, якія будуць садзейнічаць развіццю перавозак па тэрыторыі Еўразійскага эканамічнага саюза", - падкрэсліў міністр ЕЭК.
Руслан Давыдаў расказаў, што пакет паправак у мытны кодэкс ЕАЭС, які знаходзіцца ў фінальнай стадыі падрыхтоўкі, адлюстроўвае прапановы бізнес-супольнасці і змяшчае нормы для павышэння лагістычнага патэнцыялу ЕАЭС. Сярод іх - адмена дэкларавання кантэйнераў, пашырэнне прымянення электронных дакументаў, рэгуляванне кабатажных і кантрэйлерных перавозак.
Міністр ЕЭК звярнуў увагу на важнасць развіцця пагранічнай інфраструктуры для транзітнай прывабнасці саюза і работы камісіі па фарміраванні адзіных абавязковых патрабаванняў да добраўпарадкавання і аснашчэння пунктаў пропуску.
"Выкарыстанне лічбавых тэхналогій у пунктах пропуску дае магчымасць хутка апрацоўваць інфармацыю аб перамяшчаемых таварах і транспартных сродках праз мытную граніцу і значна павышаць аб'ёмы такога перамяшчэння за кошт скарачэння часу кантрольных працэдур. Улічваючы важнасць гэтай работы, развіццё скаардынаванага развіцця пунктаў пропуску праз мытную граніцу ЕАЭС закладзена і ў план па рэалізацыі Дэкларацыі аб далейшым развіцці эканамічных працэсаў у рамках ЕАЭС", - падкрэсліў ён.-0-
"Укараненне навігацыйных пломбаў, рэалізацыя пагаднення аб адзінай сістэме мытнага транзіту - важныя крокі, якія будуць садзейнічаць развіццю перавозак па тэрыторыі Еўразійскага эканамічнага саюза", - падкрэсліў міністр ЕЭК.
Руслан Давыдаў расказаў, што пакет паправак у мытны кодэкс ЕАЭС, які знаходзіцца ў фінальнай стадыі падрыхтоўкі, адлюстроўвае прапановы бізнес-супольнасці і змяшчае нормы для павышэння лагістычнага патэнцыялу ЕАЭС. Сярод іх - адмена дэкларавання кантэйнераў, пашырэнне прымянення электронных дакументаў, рэгуляванне кабатажных і кантрэйлерных перавозак.
Міністр ЕЭК звярнуў увагу на важнасць развіцця пагранічнай інфраструктуры для транзітнай прывабнасці саюза і работы камісіі па фарміраванні адзіных абавязковых патрабаванняў да добраўпарадкавання і аснашчэння пунктаў пропуску.
"Выкарыстанне лічбавых тэхналогій у пунктах пропуску дае магчымасць хутка апрацоўваць інфармацыю аб перамяшчаемых таварах і транспартных сродках праз мытную граніцу і значна павышаць аб'ёмы такога перамяшчэння за кошт скарачэння часу кантрольных працэдур. Улічваючы важнасць гэтай работы, развіццё скаардынаванага развіцця пунктаў пропуску праз мытную граніцу ЕАЭС закладзена і ў план па рэалізацыі Дэкларацыі аб далейшым развіцці эканамічных працэсаў у рамках ЕАЭС", - падкрэсліў ён.-0-
