3 кастрычніка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Нацыянальны цэнтр маркетынгу прадставіў інструменты нефінансавай падтрымкі экспарту на Югорскім прамыслова-інвестыцыйным форуме ў Ханты-Мансійскай аўтаномнай акрузе. Аб гэтым паведамілі БЕЛТА ў прэс-службе цэнтра.
"У час сесіі "Экспарт у новай рэальнасці" Нацыянальны цэнтр маркетынгу прадставіў інструменты нефінансавай падтрымкі экспарту, якія ў роўнай меры абараняюць інтарэсы бакоў-партнёраў незалежна ад формы ўласнасці, памераў і краіны іх рэгістрацыі. Удзельнікі сесіі адзначылі, што інфармацыя была цікавая і вельмі карысная для вырашэння пытанняў пошуку новых партнёраў і выхаду на знешнія рынкі", - пракаменціравалі ў НЦМ.
Як расказалі ў прэс-службе цэнтра, мерапрыемства мела практычны характар: пагадненні аб заключэнні здзелак, у тым ліку на набыццё беларускай прадукцыі, былі дасягнуты непасрэдна ў час форуму па выніках біржы дзелавых кантактаў.
Асноўнымі тэмамі форуму сталі імпартазамяшчэнне, павышэнне эфектыўнасці вытворчасці і развіццё прамысловай інфраструктуры.-0-