Фота з архіва
10 ліпеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Нацыянальны цэнтр маркетынгу і кан'юнктуры цэн падабраў для беларускіх вытворцаў выставачныя мерапрыемствы ў сталіцы Аб'яднаных Арабскіх Эміратаў з перспектыўнымі тэматыкамі - Private Label Middle East і WETEX, паведамілі БЕЛТА ў цэнтры.
Міжнародная выстаўка фірменнай прадукцыі і кантрактнай вытворчасці Private Label Middle East запланавана на 24-26 верасня. У мінулым годзе ў ёй прынялі ўдзел 162 кампаніі з 42 краін. Вытворцы могуць прэзентаваць сваю прадукцыю ў двух ключавых раздзелах: харчовыя тавары (прадукты харчавання і напіткі) і нехарчовыя тавары (касметычныя сродкі, батавая хімія, чысцільныя і дэзынфіцыруючыя сродкі для дома і сегмента HoReCa, сродкі асабістай гігіены, БАДы).
"Гэта адзіная спецыялізаваная выстаўка фірменнай прадукцыі і кантрактнай вытворчасці Блізкага Усходу, Афрыкі і Заходняй Азіі, - удакладнілі ў Нацыянальным цэнтры маркетынгу. - Мерапрыемства накіравана на прадстаўленне магчымасцей выкарыстання залішніх магутнасцей вытворчасцей для выпуску якаснай прадукцыі пад вядомымі брэндамі для патрэб вялікіх міжнародных кампаній".
З 1 па 3 кастрычніка ў Дубаі пройдзе міжнародная выстаўка водазабеспячэння, энергетыкі, прыродаахоўных тэхналогій і паслуг ЖКГ WETEX, якая ў 2023 годзе налічвала 2,6 тыс. кампаній-удзельніц з 62 дзяржаў. У рамках выстаўкі можа быць прадстаўлена прадукцыя ў раздзелах: будаўніцтва, будаўнічыя матэрыялы, тэхналогіі і абсталяванне, асвятленне, энергетыка, тэлекамунікацыі і сеткі, нафтахімія, водазабеспячэнне, водаадвядзенне і водаачыстка, абарона навакольнага асяроддзя, утылізацыя і перапрацоўка адходаў, транспартныя сродкі і не толькі.
Сёння WETEX - вядучая міжнародная выстаўка па водазабеспячэнні, энергетыцы, найноўшых тэхналогіях, абароне навакольнага асяроддзя і паслугах ЖКГ, штогод арганізуемая Дубайскім упраўленнем электраэнергетыкі і водных рэсурсаў (DEWA).
Нацыянальны цэнтр маркетынгу гатовы аказаць садзейнічанне айчынным вытворцам ва ўдзеле, прапаноўваючы сваю дапамогу ў распрацоўцы дызайн-праекта экспазіцыі, будаўніцтве і афармленні стэнда, комплексным вырашэнні арганізацыйных пытанняў (падбор аптымальнага авіяпералёту, гасцініцы і трансферу).-0-
Міжнародная выстаўка фірменнай прадукцыі і кантрактнай вытворчасці Private Label Middle East запланавана на 24-26 верасня. У мінулым годзе ў ёй прынялі ўдзел 162 кампаніі з 42 краін. Вытворцы могуць прэзентаваць сваю прадукцыю ў двух ключавых раздзелах: харчовыя тавары (прадукты харчавання і напіткі) і нехарчовыя тавары (касметычныя сродкі, батавая хімія, чысцільныя і дэзынфіцыруючыя сродкі для дома і сегмента HoReCa, сродкі асабістай гігіены, БАДы).
"Гэта адзіная спецыялізаваная выстаўка фірменнай прадукцыі і кантрактнай вытворчасці Блізкага Усходу, Афрыкі і Заходняй Азіі, - удакладнілі ў Нацыянальным цэнтры маркетынгу. - Мерапрыемства накіравана на прадстаўленне магчымасцей выкарыстання залішніх магутнасцей вытворчасцей для выпуску якаснай прадукцыі пад вядомымі брэндамі для патрэб вялікіх міжнародных кампаній".
З 1 па 3 кастрычніка ў Дубаі пройдзе міжнародная выстаўка водазабеспячэння, энергетыкі, прыродаахоўных тэхналогій і паслуг ЖКГ WETEX, якая ў 2023 годзе налічвала 2,6 тыс. кампаній-удзельніц з 62 дзяржаў. У рамках выстаўкі можа быць прадстаўлена прадукцыя ў раздзелах: будаўніцтва, будаўнічыя матэрыялы, тэхналогіі і абсталяванне, асвятленне, энергетыка, тэлекамунікацыі і сеткі, нафтахімія, водазабеспячэнне, водаадвядзенне і водаачыстка, абарона навакольнага асяроддзя, утылізацыя і перапрацоўка адходаў, транспартныя сродкі і не толькі.
Сёння WETEX - вядучая міжнародная выстаўка па водазабеспячэнні, энергетыцы, найноўшых тэхналогіях, абароне навакольнага асяроддзя і паслугах ЖКГ, штогод арганізуемая Дубайскім упраўленнем электраэнергетыкі і водных рэсурсаў (DEWA).
Нацыянальны цэнтр маркетынгу гатовы аказаць садзейнічанне айчынным вытворцам ва ўдзеле, прапаноўваючы сваю дапамогу ў распрацоўцы дызайн-праекта экспазіцыі, будаўніцтве і афармленні стэнда, комплексным вырашэнні арганізацыйных пытанняў (падбор аптымальнага авіяпералёту, гасцініцы і трансферу).-0-