Фота з архіва
16 верасня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Мінскі трактарны завод распрацаваў унікальную сістэму сэрвіснага абслугоўвання прадукцыі, паведамілі БЕЛТА ў прэс-службе МТЗ.
"Мы зацікаўлены ў задавальненні патрабаванняў і чаканняў канечнага спажыўца. Развіццё аўтаматызаванай сістэмы кіравання сэрвісным абслугоўваннем прадукцыі ААТ "МТЗ" - унікальны напрамак. Новая сістэма дазваляе атрымліваць ад тэхнічных цэнтраў Рэспублікі Беларусь і суб'ектаў тавараправоднай сеткі МТЗ у Расійскай Федэрацыі поўную і дакладную інфармацыі аб дэфектах і няспраўнасцях гарантыйнай тэхнікі", - расказаў намеснік тэхнічнага дырэктара па інфармацыйных тэхналогіях Сяргей Кудзіновіч.
Праграмны прадукт "Аўтаматызаваная сістэма кіравання сэрвісным абслугоўваннем прадукцыі ААТ "МТЗ" дае магчымасць сачыць за ўсім жыццёвым цыклам рэалізаванай прадукцыі, атрымліваць аб'ектыўную інфармацыю аб якасці выпускаемай тэхнікі.-0-
"Мы зацікаўлены ў задавальненні патрабаванняў і чаканняў канечнага спажыўца. Развіццё аўтаматызаванай сістэмы кіравання сэрвісным абслугоўваннем прадукцыі ААТ "МТЗ" - унікальны напрамак. Новая сістэма дазваляе атрымліваць ад тэхнічных цэнтраў Рэспублікі Беларусь і суб'ектаў тавараправоднай сеткі МТЗ у Расійскай Федэрацыі поўную і дакладную інфармацыі аб дэфектах і няспраўнасцях гарантыйнай тэхнікі", - расказаў намеснік тэхнічнага дырэктара па інфармацыйных тэхналогіях Сяргей Кудзіновіч.
Праграмны прадукт "Аўтаматызаваная сістэма кіравання сэрвісным абслугоўваннем прадукцыі ААТ "МТЗ" дае магчымасць сачыць за ўсім жыццёвым цыклам рэалізаванай прадукцыі, атрымліваць аб'ектыўную інфармацыю аб якасці выпускаемай тэхнікі.-0-