Фота з архіва
30 верасня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. За шэсць гадоў рынак інтэрнэт-гандлю ў Беларусі вырас амаль у два разы. Аб гэтым расказала намеснік міністра антыманапольнага рэгулявання і гандлю Наталля Васілеўская на Еўразійскім эканамічным форуме, паведамляе карэспандэнт БЕЛТА.
"Уся наша дзейнасць - гэта абарона інтарэсаў спажыўца, задавальненне яго патрэбнасцей у даступнасці тавараў. Лічбавая эканоміка развіваецца, зыходзячы перш за ўсё з патрэбнасцей спажыўца, а мы як органы-рэгулятары павінны ісці ў нагу з іх патрэбнасцямі. Маркетплэйсы развіваюцца, і вельмі актыўна. У 2020 годзе асновай гэтаму былі праблемы даступнасці з-за кавіду, але фарсіраваныя тэмпы росту прадаўжаюцца і да гэтага часу", - расказала Наталля Васілеўская.
З 2018 года рынак інтэрнэт-гандлю Беларусі вырас у 1,7 раза. "На сённяшні дзень практычна 8 працэнтаў усяго тавараабароту краіны - гэта тавараабарот маркетплэйсаў. Такое фарсіраванае развіццё ставіць пэўныя задачы перад органамі-рэгулятарамі", - адзначыла намеснік міністра антыманапольнага рэгулявання і гандлю Наталля Васілеўская.-0-
"Уся наша дзейнасць - гэта абарона інтарэсаў спажыўца, задавальненне яго патрэбнасцей у даступнасці тавараў. Лічбавая эканоміка развіваецца, зыходзячы перш за ўсё з патрэбнасцей спажыўца, а мы як органы-рэгулятары павінны ісці ў нагу з іх патрэбнасцямі. Маркетплэйсы развіваюцца, і вельмі актыўна. У 2020 годзе асновай гэтаму былі праблемы даступнасці з-за кавіду, але фарсіраваныя тэмпы росту прадаўжаюцца і да гэтага часу", - расказала Наталля Васілеўская.
З 2018 года рынак інтэрнэт-гандлю Беларусі вырас у 1,7 раза. "На сённяшні дзень практычна 8 працэнтаў усяго тавараабароту краіны - гэта тавараабарот маркетплэйсаў. Такое фарсіраванае развіццё ставіць пэўныя задачы перад органамі-рэгулятарамі", - адзначыла намеснік міністра антыманапольнага рэгулявання і гандлю Наталля Васілеўская.-0-