Фота з архіва
1 снежня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Вяршыняй авіяцыйнага плана будзе стварэнне паўнацэннага грамадзянскага самалёта да 2029-2030 года. Аб гэтым расказаў кіраўнік Адміністрацыі Прэзідэнта Беларусі Дзмітрый Крутой у інтэрв'ю тэлеканалу "Беларусь 1" па выніках паездкі ў Растоўскую вобласць і Стаўрапольскі край, паведамляе БЕЛТА.
Дзмітрый Крутой адзначыў, што сёння адным з найбольш перспектыўных напрамкаў беларуска-расійскага супрацоўніцтва з'яўляецца авіябудаванне. "Мы асвойваем практычна з нуля, не маючы базы, ад якой мы маглі б адштурхнуцца. Калі гаварыць аб лічбах, то яны выглядаюць уражальна: рост склаў ад 30 працэнтаў да трох разоў. Ёсць добры кантакт з усімі ключавымі авіязаводамі Расіі і ў нашага 558-га завода ў Баранавічах, і Мінскага завода грамадзянскай авіяцыі, і Аршанскага авіярамонтнага завода. Прэзідэнт абсалютна справядліва адзначыў, што мы пакуль на паўнацэнную праграму загрузкі нашых вытворчасцей не выйшлі. Мы будуем некалькі вытворчых карпусоў ад афарбоўвання да вытворчасці складаных даўгамерных дэталей для самалётаў, імпартазамяшчэннем якіх займаюцца расійскія вытворцы. Але ўсё гэта разавыя заказы, сістэмнай работы пакуль, на жаль, няма", - расказаў Дзмітрый Крутой.
Задача вытворцаў - адысці ад рамонту да паўнацэннай кааперацыі. "Калі ў Баранавічах мы пабудуем тры-чатыры вытворчыя корпусы і не будзем ведаць, чым мы іх будзем загружаць, то такія інвестыцыі нікому не патрэбны. Наша задача - гэта новая школа, новыя кампетэнцыі, якія мы павінны ў сябе ў рэспубліцы пабудаваць. А вяршыняй авіяцыйнага плана будзе стварэнне грамадзянскага самалёта, паўнацэннага, да 2029-2030 года. Работа разгорнута вялікая, і яна прадаўжаецца", - падкрэсліў кіраўнік Адміністрацыі Прэзідэнта.-0-
Дзмітрый Крутой адзначыў, што сёння адным з найбольш перспектыўных напрамкаў беларуска-расійскага супрацоўніцтва з'яўляецца авіябудаванне. "Мы асвойваем практычна з нуля, не маючы базы, ад якой мы маглі б адштурхнуцца. Калі гаварыць аб лічбах, то яны выглядаюць уражальна: рост склаў ад 30 працэнтаў да трох разоў. Ёсць добры кантакт з усімі ключавымі авіязаводамі Расіі і ў нашага 558-га завода ў Баранавічах, і Мінскага завода грамадзянскай авіяцыі, і Аршанскага авіярамонтнага завода. Прэзідэнт абсалютна справядліва адзначыў, што мы пакуль на паўнацэнную праграму загрузкі нашых вытворчасцей не выйшлі. Мы будуем некалькі вытворчых карпусоў ад афарбоўвання да вытворчасці складаных даўгамерных дэталей для самалётаў, імпартазамяшчэннем якіх займаюцца расійскія вытворцы. Але ўсё гэта разавыя заказы, сістэмнай работы пакуль, на жаль, няма", - расказаў Дзмітрый Крутой.
Задача вытворцаў - адысці ад рамонту да паўнацэннай кааперацыі. "Калі ў Баранавічах мы пабудуем тры-чатыры вытворчыя корпусы і не будзем ведаць, чым мы іх будзем загружаць, то такія інвестыцыі нікому не патрэбны. Наша задача - гэта новая школа, новыя кампетэнцыі, якія мы павінны ў сябе ў рэспубліцы пабудаваць. А вяршыняй авіяцыйнага плана будзе стварэнне грамадзянскага самалёта, паўнацэннага, да 2029-2030 года. Работа разгорнута вялікая, і яна прадаўжаецца", - падкрэсліў кіраўнік Адміністрацыі Прэзідэнта.-0-
