Фота Pexels
15 жніўня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Электронная камерцыя - сусветны трэнд, які дэманструе дзясяткі працэнтаў росту ў параўнанні з традыцыйным рознічным гандлем. На інтэрнэт-гандаль прыпадае 6 працэнтаў сусветнага ВУП. Даныя ў ток-шоу "Эканамічнае асяроддзе" на тэлеканале "Беларусь 1" прывёў першы намеснік міністра эканомікі Андрэй Картун.
Намеснік міністра акцэнтаваў увагу, што інтэрнэт-гандаль перажывае сёння шэраг трансфармацый. Па-першае, развіваюцца буйныя інтэрнэт-агрэгатары, інтэрнэт-платформы. Па-другое, электронны гандаль сыходзіць з прывычных інтэрнэт-магазінаў і сайтаў продажаў у сацыяльныя сеткі.
"Прыклад паказвае Кітай, які апярэдзіў усіх у развіцці анлайн-гандлю на некалькі гадоў", - заўважыў Андрэй Картун.
Кітай замацаваў за сабой званне сусветнага лідара ў электроннай камерцыі. У свеце налічваюць 2,7 млрд рэгулярных карыстальнікаў паслуг інтэрнэт-магазінаў, прыблізна 1,9 млрд з іх - з Кітая. Першы намеснік гендырэктара СЗАТ "Кампанія па развіцці індустрыяльнага парка" Кірыл Карацееў расказаў, што з 750 млн актыўных карыстальнікаў кітайскага аналага TikTok (TikTok - кітайскі сэрвіс, але ў самім Кітаі выкарыстоўваецца яго аналаг "Доўінь", які працуе на асобных серверах. - Заўвага БЕЛТА) каля 300 млн робяць так пакупкі.
"У гэтай сацсетцы, як і 10 іншых, мы размясцілі наш нацыянальны павільён, дзе прапануем беларускія тавары. Заўважу, што рэалізуецца прадукцыя ў час стрымаў, інтэрактыўнага ўзаемадзеяння з патэнцыяльным пакупніком, калі ён можа ў прамым эфіры задаць пытанне пра тавар і адразу атрымаць на яго адказ. Гэта галоўны сёння механізм продажаў", - лічыць Кірыл Карацееў.
Ён падкрэсліў, што пры правільным падыходзе і выбары ўмелых блогераў на такіх здзелках можна зрываць мільярдныя джэкпоты. Прыклады, якія даказваюць гэта, ужо ёсць.
"Мы толькі вучымся. Нашы прадукты таксама папулярызуюць юнакі і дзяўчаты, якія праходзяць навучанне або працуюць у Кітаі. Яны актыўна асвойваюць сучасныя тэхналогіі і механізмы продажаў. Цікава, што Кітай нават ноччу купляе тавар. За суткі мы неяк прадалі 2 т бярозавага соку, 3 т сухога малака. І ўсё гэта дзякуючы стрымам. Аднак акцэнтую ўвагу, што ў нас усё гэта яшчэ на аматарскім узроўні, мы развіваемся", - дадаў Кірыл Карацееў.-0-
Намеснік міністра акцэнтаваў увагу, што інтэрнэт-гандаль перажывае сёння шэраг трансфармацый. Па-першае, развіваюцца буйныя інтэрнэт-агрэгатары, інтэрнэт-платформы. Па-другое, электронны гандаль сыходзіць з прывычных інтэрнэт-магазінаў і сайтаў продажаў у сацыяльныя сеткі.
"Прыклад паказвае Кітай, які апярэдзіў усіх у развіцці анлайн-гандлю на некалькі гадоў", - заўважыў Андрэй Картун.
Кітай замацаваў за сабой званне сусветнага лідара ў электроннай камерцыі. У свеце налічваюць 2,7 млрд рэгулярных карыстальнікаў паслуг інтэрнэт-магазінаў, прыблізна 1,9 млрд з іх - з Кітая. Першы намеснік гендырэктара СЗАТ "Кампанія па развіцці індустрыяльнага парка" Кірыл Карацееў расказаў, што з 750 млн актыўных карыстальнікаў кітайскага аналага TikTok (TikTok - кітайскі сэрвіс, але ў самім Кітаі выкарыстоўваецца яго аналаг "Доўінь", які працуе на асобных серверах. - Заўвага БЕЛТА) каля 300 млн робяць так пакупкі.
"У гэтай сацсетцы, як і 10 іншых, мы размясцілі наш нацыянальны павільён, дзе прапануем беларускія тавары. Заўважу, што рэалізуецца прадукцыя ў час стрымаў, інтэрактыўнага ўзаемадзеяння з патэнцыяльным пакупніком, калі ён можа ў прамым эфіры задаць пытанне пра тавар і адразу атрымаць на яго адказ. Гэта галоўны сёння механізм продажаў", - лічыць Кірыл Карацееў.
Ён падкрэсліў, што пры правільным падыходзе і выбары ўмелых блогераў на такіх здзелках можна зрываць мільярдныя джэкпоты. Прыклады, якія даказваюць гэта, ужо ёсць.
"Мы толькі вучымся. Нашы прадукты таксама папулярызуюць юнакі і дзяўчаты, якія праходзяць навучанне або працуюць у Кітаі. Яны актыўна асвойваюць сучасныя тэхналогіі і механізмы продажаў. Цікава, што Кітай нават ноччу купляе тавар. За суткі мы неяк прадалі 2 т бярозавага соку, 3 т сухога малака. І ўсё гэта дзякуючы стрымам. Аднак акцэнтую ўвагу, што ў нас усё гэта яшчэ на аматарскім узроўні, мы развіваемся", - дадаў Кірыл Карацееў.-0-