Фота з архіва
16 ліпеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. У натуральным выражэнні каля адной трэці вырабленай арганізацыямі канцэрна "Белдзяржхарчпрам" прадукцыі пастаўляецца на знешнія рынкі. Асноўнымі драйверамі з'яўляюцца цукровая, кандытарская, маслатлушчавая і салявая галіны. Такую інфармацыю ў час абмеркавання праблемных пытанняў экспарту беларускай харчовай прадукцыі на рынкі краін далёкай дугі агучыў намеснік старшыні канцэрна "Белдзяржхарчпрам" Аляксандр Якоўчыц, паведамілі БЕЛТА ў прэс-службе канцэрна.
Было адзначана, што 2023 год склаўся для канцэрна харчовай прамысловасці Беларусі даволі паспяхова ў плане выканання асноўных мэтавых паказчыкаў. Прадпрыемствам удалося забяспечыць тэмп росту вытворчасці ў натуральным выражэнні шэрага відаў прадукцыі: цукру - 115,5 працэнта, кандытарскіх вырабаў - 106,2 працэнта, кансерваў для дзіцячага харчавання - 103,4 працэнта.
Экспартныя пастаўкі, як падкрэсліў Аляксандр Якоўчыц, праводзяцца з улікам сусветных тэндэнцый і прыярытэтаў дзяржаўнай палітыкі Беларусі. Асноўныя палажэнні развіцця нацыянальнай прадбяспекі замацаваны ў Дактрыне нацыянальнай харчовай бяспекі да 2030 года, дзе ў якасці прыярытэту вызначана насычэнне ўнутранага рынку якаснымі прадуктамі харчавання айчыннай вытворчасці. Такім чынам, з улікам існуючых вытворчых магутнасцей, неабходнасці рэалізацыі дзяржаўнай палітыкі і дасягнення больш высокай эфектыўнасці продажаў на ўнутраным рынку на экспарт рэалізуецца вызвалены рэсурс прадукцыі.
Тэма экспарту айчынных прадуктаў харчавання на афрыканскі, азіяцкі і паўднёваамерыканскі рынкі закраналася на сустрэчы ў Акадэміі кіравання пры Прэзідэнце Беларусі з кіраўнікамі дыпламатычных прадстаўніцтваў і консульскіх устаноў Беларусі, кіраўнікамі і намеснікамі структурных падраздзяленняў МЗС, якія знаходзяцца ў рэзерве на пасады і ўключаны ў кадравы рэестр кіраўніка дзяржавы.-0-
Было адзначана, што 2023 год склаўся для канцэрна харчовай прамысловасці Беларусі даволі паспяхова ў плане выканання асноўных мэтавых паказчыкаў. Прадпрыемствам удалося забяспечыць тэмп росту вытворчасці ў натуральным выражэнні шэрага відаў прадукцыі: цукру - 115,5 працэнта, кандытарскіх вырабаў - 106,2 працэнта, кансерваў для дзіцячага харчавання - 103,4 працэнта.
Экспартныя пастаўкі, як падкрэсліў Аляксандр Якоўчыц, праводзяцца з улікам сусветных тэндэнцый і прыярытэтаў дзяржаўнай палітыкі Беларусі. Асноўныя палажэнні развіцця нацыянальнай прадбяспекі замацаваны ў Дактрыне нацыянальнай харчовай бяспекі да 2030 года, дзе ў якасці прыярытэту вызначана насычэнне ўнутранага рынку якаснымі прадуктамі харчавання айчыннай вытворчасці. Такім чынам, з улікам існуючых вытворчых магутнасцей, неабходнасці рэалізацыі дзяржаўнай палітыкі і дасягнення больш высокай эфектыўнасці продажаў на ўнутраным рынку на экспарт рэалізуецца вызвалены рэсурс прадукцыі.
Тэма экспарту айчынных прадуктаў харчавання на афрыканскі, азіяцкі і паўднёваамерыканскі рынкі закраналася на сустрэчы ў Акадэміі кіравання пры Прэзідэнце Беларусі з кіраўнікамі дыпламатычных прадстаўніцтваў і консульскіх устаноў Беларусі, кіраўнікамі і намеснікамі структурных падраздзяленняў МЗС, якія знаходзяцца ў рэзерве на пасады і ўключаны ў кадравы рэестр кіраўніка дзяржавы.-0-