
Фота БелГПП
13 сакавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Каля 130 прадстаўнікоў прыватнага бізнесу і дзяржорганаў сабраліся ў Мінску для ўдзелу ў семінары "Электронны гандаль - інструмент пашырэння беларускіх тавараў", перадае карэспандэнт БЕЛТА.
Семінар прысвечаны важнейшым аспектам выкарыстання электронных платформ для пашырэння беларускіх тавараў на міжнароднай арэне. У ходзе семінара будуць разгледжаны тэмы продажу беларускіх тавараў праз Wildberries, развіццё праекта "Зроблена ў Беларусі", а таксама выкарыстання электронных пляцовак для развіцця экспарту.
Семінар, арганізаваны БелГПП, праходзіць у рамках карты членства, якую палата распрацавала на 2025 год. Мерапрыемства стане ўнікальнай магчымасцю для беларускіх вытворцаў і прадпрымальнікаў азнаёміцца з актуальнымі інструментамі воблачнага бізнесу, наладзіць карысныя кантакты і абмеркаваць перспектывы супрацоўніцтва.
Тэма электроных пляцовак актуальная і цікавасць у экспарцёраў высокая, што даказвае вялікую колькасць прысутных. "Электронныя пляцоўкі ў Беларусі развіваюцца. БелГПП узаемадзейнічае з вядомым маркетплэйсам па пытаннях маркіроўкі і верыфікацыі тавараў "Зроблена ў Беларусі", - адзначыў у час прывітання старшыня БелГПП Міхаіл Мятлікаў.
У зале прысутнічаюць каля 130 прадстаўнікоў міністэрстваў, экспарцёраў, БУТБ, Агенцтва ЗЭД і іншых электронных пляцовак. "Мы можам абмяняцца вопытам і абмеркаваць магчымыя праблемы. Лічу, што неабходна імкнуцца да балансу інтарэсаў бізнесу і дзяржавы", - лічыць ён.-0-
Семінар прысвечаны важнейшым аспектам выкарыстання электронных платформ для пашырэння беларускіх тавараў на міжнароднай арэне. У ходзе семінара будуць разгледжаны тэмы продажу беларускіх тавараў праз Wildberries, развіццё праекта "Зроблена ў Беларусі", а таксама выкарыстання электронных пляцовак для развіцця экспарту.
Семінар, арганізаваны БелГПП, праходзіць у рамках карты членства, якую палата распрацавала на 2025 год. Мерапрыемства стане ўнікальнай магчымасцю для беларускіх вытворцаў і прадпрымальнікаў азнаёміцца з актуальнымі інструментамі воблачнага бізнесу, наладзіць карысныя кантакты і абмеркаваць перспектывы супрацоўніцтва.
Тэма электроных пляцовак актуальная і цікавасць у экспарцёраў высокая, што даказвае вялікую колькасць прысутных. "Электронныя пляцоўкі ў Беларусі развіваюцца. БелГПП узаемадзейнічае з вядомым маркетплэйсам па пытаннях маркіроўкі і верыфікацыі тавараў "Зроблена ў Беларусі", - адзначыў у час прывітання старшыня БелГПП Міхаіл Мятлікаў.
У зале прысутнічаюць каля 130 прадстаўнікоў міністэрстваў, экспарцёраў, БУТБ, Агенцтва ЗЭД і іншых электронных пляцовак. "Мы можам абмяняцца вопытам і абмеркаваць магчымыя праблемы. Лічу, што неабходна імкнуцца да балансу інтарэсаў бізнесу і дзяржавы", - лічыць ён.-0-