10 снежня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. У Беларусі выпрацаваны практычныя інструменты для работы экспарцёраў у цяперашніх нестандартных умовах. Аб гэтым заявіў журналістам дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Мікалай Барысевіч на палях форуму "Ліга экспарту", перадае карэспандэнт БЕЛТА.
"Не сакрэт, што нашым экспарцёрам даводзіцца сёння працаваць у вельмі нестандартных і даволі складаных умовах. Таму асноўная задача гэтага форуму, якую мы ставілі як нацыянальны інстытут падтрымкі экспарту, - не толькі абмеркаваць існуючыя праблемы (лагістыку, банкаўскія пераводы, арганізацыю выхаду на новыя рынкі), але і прапанаваць нашым экспарцёрам той практычны інструментарый, які яны могуць выкарыстоўваць для прыняцця правільных бізнес-рашэнняў, дасягнення максімальнага рэзультату ў пастаўках за мяжу", - сказаў Мікалай Барысевіч.
Другая задача - падтрыманне пастаяннага дыялогу з бізнесам. "Мы разглядаем "Лігу экспарту" як дыялогавую пляцоўку. У гэтым годзе значна вырасла цікавасць да гэтага форуму ў параўнанні з мінулым годам, мы нават вымушаны былі спыніць рэгістрацыю, паколькі не засталося месцаў. Гэта сведчыць аб тым, што такія абмеркаванні неабходны нашым экспарцёрам. Дыялог выбудоўваецца ў прыкладным, практычным фармаце", - адзначыў дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу.
Нацыянальны цэнтр маркетынгу Беларусі праводзіць у Мінску форум "Ліга экспарту". Мерапрыемства стала ўнікальнай пляцоўкай для беларускіх экспарцёраў, дзе яны змогуць атрымаць адказы на пытанні ад вядучых экспертаў у сферы знешнеэканамічнай дзейнасці. Галоўная тэма форуму - "Рух бізнесу на Усход". Мерапрыемства мае максімальна прыкладны характар і дасць магчымасць экспарцёрам атрымаць практычную інфармацыю, неабходную для прыняцця правільных бізнес-рашэнняў. У якасці асноўнай тэмы для панэльнай дыскусіі вызначаны ўплыў глабальных трэндаў у знешнеэканамічнай дзейнасці на Беларусь.
"Не сакрэт, што нашым экспарцёрам даводзіцца сёння працаваць у вельмі нестандартных і даволі складаных умовах. Таму асноўная задача гэтага форуму, якую мы ставілі як нацыянальны інстытут падтрымкі экспарту, - не толькі абмеркаваць існуючыя праблемы (лагістыку, банкаўскія пераводы, арганізацыю выхаду на новыя рынкі), але і прапанаваць нашым экспарцёрам той практычны інструментарый, які яны могуць выкарыстоўваць для прыняцця правільных бізнес-рашэнняў, дасягнення максімальнага рэзультату ў пастаўках за мяжу", - сказаў Мікалай Барысевіч.
Другая задача - падтрыманне пастаяннага дыялогу з бізнесам. "Мы разглядаем "Лігу экспарту" як дыялогавую пляцоўку. У гэтым годзе значна вырасла цікавасць да гэтага форуму ў параўнанні з мінулым годам, мы нават вымушаны былі спыніць рэгістрацыю, паколькі не засталося месцаў. Гэта сведчыць аб тым, што такія абмеркаванні неабходны нашым экспарцёрам. Дыялог выбудоўваецца ў прыкладным, практычным фармаце", - адзначыў дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу.
Нацыянальны цэнтр маркетынгу Беларусі праводзіць у Мінску форум "Ліга экспарту". Мерапрыемства стала ўнікальнай пляцоўкай для беларускіх экспарцёраў, дзе яны змогуць атрымаць адказы на пытанні ад вядучых экспертаў у сферы знешнеэканамічнай дзейнасці. Галоўная тэма форуму - "Рух бізнесу на Усход". Мерапрыемства мае максімальна прыкладны характар і дасць магчымасць экспарцёрам атрымаць практычную інфармацыю, неабходную для прыняцця правільных бізнес-рашэнняў. У якасці асноўнай тэмы для панэльнай дыскусіі вызначаны ўплыў глабальных трэндаў у знешнеэканамічнай дзейнасці на Беларусь.
Форум уключае ў сябе тры секцыі. На першай з іх будуць разгледжаны практычныя кейсы, звязаныя з лагістыкай, фінансавым і юрыдычным суправаджэннем знешнегандлёвых здзелак. Асобная ўвага будзе ўдзелена перспектыўным напрамкам для дзелавога супрацоўніцтва з Кітаем і ўмовам доступу на рынак гэтай краіны, паспяховаму вопыту і мінімізацыі рызык пры заключэнні экспартных і імпартных кантрактаў. Другая секцыя
Фота Хрысціны Аксёнавай