
Фота з архіва
3 лютага, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Канструктары "БКМ Холдынг" працуюць над стварэннем грамадскага транспарту з элементамі беспілотнага ваджэння. Аб гэтым у інтэрв'ю БЕЛТА паведаміў генеральны дырэктар прадпрыемства Тарас Мурог.
"Першы ўзровень беспілотнасці плануецца рэалізаваць пры зборцы трамваяў для Мінска. Далей у 2025 годзе будзем супрацоўнічаць з маскоўскай кампаніяй па ўкараненні тэхналогіі на колавай тэхніцы, дзе гэта выканаць крыху складаней, чым на рэйкавай", - расказаў Тарас Мурог.
Прадпрыемства пастанна працуе над пашырэннем мадэльнага рада. Тэндэнцыі апошніх гадоў - адыход ад электробусаў з экспрэс-зарадкай у плоскасць электробусаў з начной (больш працяглай) зарадкай, змена крыніц накаплення энергіі. Таксама "БКМ Холдынг" стаў вырабляць нізкападлогавыя трамваі. У прыватнасці, аднасекцыйныя трамваі Т811 ужо выйшлі на маршруты ў Мінску. Рыхтуюцца да выпуску трохсекцыйныя Т856.
Яшчэ адна перспектыўная мадэль - трамвай Т701, выпуск якога асвоілі ў 2024 годзе. Ён прапануецца для мадэрнізацыі ва ўсіх рэгіёнах краін СНД. Выкарыстана цялежка старога ўзору, якая прайшла капітальны аднаўленчы рамонт, і абсалютна новы кузаў першай камплектнасці, дзе прыменены ўсе тэхнічныя рашэнні поўнасцю нізкападлогавага трамвая Т811.
Акрамя вытворчасці пасажырскай тэхнікі "БКМ Холдынг" таксама займаецца выпускам зарадных станцый для электробусаў. Праект, паводле слоў генеральнага дырэктара, прадоўжыць развівацца. Ёсць інтарэс з боку многіх раёнаў Расійскай Федэрацыі.-0-
"Першы ўзровень беспілотнасці плануецца рэалізаваць пры зборцы трамваяў для Мінска. Далей у 2025 годзе будзем супрацоўнічаць з маскоўскай кампаніяй па ўкараненні тэхналогіі на колавай тэхніцы, дзе гэта выканаць крыху складаней, чым на рэйкавай", - расказаў Тарас Мурог.
Прадпрыемства пастанна працуе над пашырэннем мадэльнага рада. Тэндэнцыі апошніх гадоў - адыход ад электробусаў з экспрэс-зарадкай у плоскасць электробусаў з начной (больш працяглай) зарадкай, змена крыніц накаплення энергіі. Таксама "БКМ Холдынг" стаў вырабляць нізкападлогавыя трамваі. У прыватнасці, аднасекцыйныя трамваі Т811 ужо выйшлі на маршруты ў Мінску. Рыхтуюцца да выпуску трохсекцыйныя Т856.
Яшчэ адна перспектыўная мадэль - трамвай Т701, выпуск якога асвоілі ў 2024 годзе. Ён прапануецца для мадэрнізацыі ва ўсіх рэгіёнах краін СНД. Выкарыстана цялежка старога ўзору, якая прайшла капітальны аднаўленчы рамонт, і абсалютна новы кузаў першай камплектнасці, дзе прыменены ўсе тэхнічныя рашэнні поўнасцю нізкападлогавага трамвая Т811.
Акрамя вытворчасці пасажырскай тэхнікі "БКМ Холдынг" таксама займаецца выпускам зарадных станцый для электробусаў. Праект, паводле слоў генеральнага дырэктара, прадоўжыць развівацца. Ёсць інтарэс з боку многіх раёнаў Расійскай Федэрацыі.-0-