Фота БЕЛАЗ
2 снежня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Канструктары Беларускага аўтамабільнага завода мадэрнізавалі свой самы магутны шахтавы самазвал з шарнірна-сучлененай рамай - пагрузачна-транспартную машыну МоАЗ-75851 грузападымальнасцю 50 тон, паведамілі БЕЛТА ў прэс-службе холдынга "БЕЛАЗ-ХОЛДЫНГ".
БЕЛАЗ прадаўжае працаваць над дыверсіфікацыяй сваёй прадуктовай лінейкі. Асаблівая ўвага ўдзяляецца развіццю тэхнікі для падземных работ, павышэнню яе якасці і паляпшэнню эксплуатацыйных характарыстак.
"Гэта поўнапрывадная мадэль незаменная пры выкананні перавозак і самазвальнай выгрузкі горнай масы ў падземных вырабатках, шахтах, тунэлях і іншых цяжкіх умовах здабычы, - расказалі ў прэс-службе аб МоАЗ-75851. - У працэсе мадэрнізацыі выкарыстаны вопыт прамысловай эксплуатацыі 50-тоннай пагрузачна-транспартнай машыны ранейшай версіі на здабычы мінералу ангідрыд на рудніку Каерканскі ў Краснаярскім краі".
Спецыялісты ўлічылі прапановы спажыўца, правялі тэхнічныя дапрацоўкі, укаранілі новыя камплектуючыя і прагрэсіўныя канструктарскія рашэнні, дзякуючы чаму абноўлены МоАЗ-75851 стаў больш надзейным, эфектыўным і камфортным.
Акрамя іншага, у працэсе мадэрнізацыі змяніўся знешні выгляд 50-тонніка. Абноўленая машына атрымала выразны сучасны дызайн і арыгінальнае колераграфічнае рашэнне. У яе цяпер іншая канструкцыя капота, па-іншаму размешчаны паветраныя фільтры і святлатэхніка на кабіне і г.д.
МоАЗ-75851, як удакладнілі на заводзе, можа камплектавацца і дадатковымі опцыямі, абсталяваннем і сістэмамі: кузавам са зменшаным аб'ёмам, сістэмай кантролю расходу паліва і маніторынгу транспарту, а таксама сістэмамі прадухілення небяспечных збліжэнняў і абароны ад сутыкненняў, кіравання пагрузкай і не толькі.-0-
БЕЛАЗ прадаўжае працаваць над дыверсіфікацыяй сваёй прадуктовай лінейкі. Асаблівая ўвага ўдзяляецца развіццю тэхнікі для падземных работ, павышэнню яе якасці і паляпшэнню эксплуатацыйных характарыстак.
"Гэта поўнапрывадная мадэль незаменная пры выкананні перавозак і самазвальнай выгрузкі горнай масы ў падземных вырабатках, шахтах, тунэлях і іншых цяжкіх умовах здабычы, - расказалі ў прэс-службе аб МоАЗ-75851. - У працэсе мадэрнізацыі выкарыстаны вопыт прамысловай эксплуатацыі 50-тоннай пагрузачна-транспартнай машыны ранейшай версіі на здабычы мінералу ангідрыд на рудніку Каерканскі ў Краснаярскім краі".
Спецыялісты ўлічылі прапановы спажыўца, правялі тэхнічныя дапрацоўкі, укаранілі новыя камплектуючыя і прагрэсіўныя канструктарскія рашэнні, дзякуючы чаму абноўлены МоАЗ-75851 стаў больш надзейным, эфектыўным і камфортным.
Акрамя іншага, у працэсе мадэрнізацыі змяніўся знешні выгляд 50-тонніка. Абноўленая машына атрымала выразны сучасны дызайн і арыгінальнае колераграфічнае рашэнне. У яе цяпер іншая канструкцыя капота, па-іншаму размешчаны паветраныя фільтры і святлатэхніка на кабіне і г.д.
МоАЗ-75851, як удакладнілі на заводзе, можа камплектавацца і дадатковымі опцыямі, абсталяваннем і сістэмамі: кузавам са зменшаным аб'ёмам, сістэмай кантролю расходу паліва і маніторынгу транспарту, а таксама сістэмамі прадухілення небяспечных збліжэнняў і абароны ад сутыкненняў, кіравання пагрузкай і не толькі.-0-