
Фота "Белінтэрэкспа"
11 сакавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Беларуская прадукцыя прэзентавана ў рамках 50-й міжнароднай выстаўкі прадуктаў харчавання і напіткаў FOODEX Japan, якая праходзіць у перыяд з 11 па 14 сакавіка 2025 года ў Токіа. Аб гэтым карэспандэнту БЕЛТА паведамілі ў "Белінтэрэкспа".
Упершыню за доўгі час пасля пандэмійных абмежаванняў, экспазіцыя Belarus. The Taste of Nature, арганізаваная ўнітарным прадпрыемствам "Белінтэрэкспа" Беларускай гандлёва-прамысловай палаты, прадстаўлена ў Японіі. Паводле ацэнкі экспертнай супольнасці, выстаўка FOODEX Japan з'яўляецца галоўнай падзеяй у сферы харчовай прамысловасці ў Азіяцка-Ціхаакіянскім рэгіёне.

"Удзел беларускіх вытворцаў у FOODEX Japan наглядна дэманструе наведвальнікам выстаўкі і рынку Японіі высокую якасць прадукцыі, вырабленай у Рэспубліцы Беларусь. Беларусь з'яўляецца адным з сусветных лідараў харчовай галіны як у тэхналагічным плане, так і асартыментным. Нам ёсць што прапанаваць Японіі і рэгіёну ў цэлым, таму мы тут", - адзначылі ў "Белінтэрэкспа".
Беларусь на выстаўцы прэзентуе прадукцыю флагманаў малочнай галіны, сярод якіх знакамітыя прадпрыемствы холдынга "Гроднамясамалпрам": адзін з буйнейшых на тэрыторыі СНД вытворцаў дзіцячага харчавання, малочных прадуктаў, харчавання для цяжарных і кормячых жанчын - Ваўкавыскае ААТ "Беллакт", прадпрыемства па вытворчасці шырокага асартыменту малочных прадуктаў ад ААТ "Лідскі малочна-кансервавы камбінат".
Шырокі асартымент прадукцыі прадстаўляе адзін з лідараў малочнай галіны Рэспублікі Беларусь кампанія ААТ "Малочны Мір", у тым ліку для прадаўжэння і замацавання партнёрскіх адносін з японскімі бізнес-прадстаўнікамі па сухіх прадуктах: сыроватцы сухой малочнай, абястлушчаным малаку, у тым ліку хуткарастваральным і нізкатэмпературным. Кампанія на выстаўцы прэзентуе элітныя цвёрдыя сыры "Пармезан", "Маасдам", сыр з чорным труфелем, натуральнае малако, натуральныя вяршкі і крэм для ўзбівання, сыркі замарожаныя, а таксама тварог, у тым ліку безлактозны, і інавацыйны прадукт: натуральнае малако безлактознае. Прадпрыемства таксама прапануе рэгіянальным прадстаўнікам супрацоўніцтва па замарожаных прадуктах з натуральнага малака і вяршкоў, такіх як марожанае, у тым ліку пратэінавае.
ААТ "Салігорская птушкафабрыка", якая займае лідзіруючыя пазіцыі па вытворчасці яек курыных і перапяліных, а таксама прадуктаў іх перапрацоўкі, у складзе экспазіцыі Belarus. The Taste of Nature прадстаўляе сваю эксклюзіўную прадукцыю. "Дзякуючы ўдзелу ў FOODEX Japan для беларускіх вытворцаў адкрываецца ўнікальная магчымасць адкрыць новыя кропкі ўзаемадзеяння з рэгіянальнымі партнёрамі, улічваючы высокія патрабаванні якасці, што прад'яўляюцца японскім бокам", - падкрэслілі ў "Белінтэрэкспа".

У 2025 годзе FOODEX Japan аб'ядноўвае больш за 33,6 тыс. кв.м выставачнай плошчы, на якой размешчаны звыш 3,7 тыс. выставачных лакацый і стэндаў, экспанаваны больш за 2,9 тыс. кампаній з амаль 70 краін свету. Сярод удзельнікаў - прадстаўнікі Еўропы, Азіі, Амерыкі і Афрыкі: Швецыя, Фінляндыя, Партугалія, Малайзія, Кітай, ПАР, Егіпет, В'етнам, ЗША, Бразілія, Германія і іншыя.
Упершыню за доўгі час пасля пандэмійных абмежаванняў, экспазіцыя Belarus. The Taste of Nature, арганізаваная ўнітарным прадпрыемствам "Белінтэрэкспа" Беларускай гандлёва-прамысловай палаты, прадстаўлена ў Японіі. Паводле ацэнкі экспертнай супольнасці, выстаўка FOODEX Japan з'яўляецца галоўнай падзеяй у сферы харчовай прамысловасці ў Азіяцка-Ціхаакіянскім рэгіёне.

"Удзел беларускіх вытворцаў у FOODEX Japan наглядна дэманструе наведвальнікам выстаўкі і рынку Японіі высокую якасць прадукцыі, вырабленай у Рэспубліцы Беларусь. Беларусь з'яўляецца адным з сусветных лідараў харчовай галіны як у тэхналагічным плане, так і асартыментным. Нам ёсць што прапанаваць Японіі і рэгіёну ў цэлым, таму мы тут", - адзначылі ў "Белінтэрэкспа".
Беларусь на выстаўцы прэзентуе прадукцыю флагманаў малочнай галіны, сярод якіх знакамітыя прадпрыемствы холдынга "Гроднамясамалпрам": адзін з буйнейшых на тэрыторыі СНД вытворцаў дзіцячага харчавання, малочных прадуктаў, харчавання для цяжарных і кормячых жанчын - Ваўкавыскае ААТ "Беллакт", прадпрыемства па вытворчасці шырокага асартыменту малочных прадуктаў ад ААТ "Лідскі малочна-кансервавы камбінат".
Шырокі асартымент прадукцыі прадстаўляе адзін з лідараў малочнай галіны Рэспублікі Беларусь кампанія ААТ "Малочны Мір", у тым ліку для прадаўжэння і замацавання партнёрскіх адносін з японскімі бізнес-прадстаўнікамі па сухіх прадуктах: сыроватцы сухой малочнай, абястлушчаным малаку, у тым ліку хуткарастваральным і нізкатэмпературным. Кампанія на выстаўцы прэзентуе элітныя цвёрдыя сыры "Пармезан", "Маасдам", сыр з чорным труфелем, натуральнае малако, натуральныя вяршкі і крэм для ўзбівання, сыркі замарожаныя, а таксама тварог, у тым ліку безлактозны, і інавацыйны прадукт: натуральнае малако безлактознае. Прадпрыемства таксама прапануе рэгіянальным прадстаўнікам супрацоўніцтва па замарожаных прадуктах з натуральнага малака і вяршкоў, такіх як марожанае, у тым ліку пратэінавае.
ААТ "Салігорская птушкафабрыка", якая займае лідзіруючыя пазіцыі па вытворчасці яек курыных і перапяліных, а таксама прадуктаў іх перапрацоўкі, у складзе экспазіцыі Belarus. The Taste of Nature прадстаўляе сваю эксклюзіўную прадукцыю. "Дзякуючы ўдзелу ў FOODEX Japan для беларускіх вытворцаў адкрываецца ўнікальная магчымасць адкрыць новыя кропкі ўзаемадзеяння з рэгіянальнымі партнёрамі, улічваючы высокія патрабаванні якасці, што прад'яўляюцца японскім бокам", - падкрэслілі ў "Белінтэрэкспа".

У 2025 годзе FOODEX Japan аб'ядноўвае больш за 33,6 тыс. кв.м выставачнай плошчы, на якой размешчаны звыш 3,7 тыс. выставачных лакацый і стэндаў, экспанаваны больш за 2,9 тыс. кампаній з амаль 70 краін свету. Сярод удзельнікаў - прадстаўнікі Еўропы, Азіі, Амерыкі і Афрыкі: Швецыя, Фінляндыя, Партугалія, Малайзія, Кітай, ПАР, Егіпет, В'етнам, ЗША, Бразілія, Германія і іншыя.
Выстаўка FOODEX Japan 2025 праходзіць пры падтрымцы Міністэрства міжнародных адносін Японіі, Японскага таварыства па развіцці міжнародных сувязей (JETRO) і 45 галіновых прафесійных асацыяцый.-0-

Фота "Белінтэрэкспа"