Мабільная версія
II Еўрапейскія гульні
ДЗЯРЖОРГАНЫ

Апошнія навіны
Усе навіны

Беларусь і Кітай плануюць стварыць гандлёвую кампанію для прасоўвання беларускай прадукцыі на кітайскі рынак

Эканоміка 12.06.2017 | 15:34

12 чэрвеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Беларусь і Кітай плануюць стварыць сумесную гандлёвую кампанію для прасоўвання беларускай прадукцыі на кітайскі рынак, паведаміла сёння журналістам кіраўнік напрамку па Беларусі кампаніі DRex Food Group Зоя Кавалева пасля перагавораў з міністрам сельскай гаспадаркі і харчавання Беларусі Леанідам Зайцам, перадае карэспандэнт БЕЛТА.

У час перагавораў абмяркоўвалася стварэнне сумеснага гандлёвага прадпрыемства, якое будзе прасоўваць беларускую прадукцыю на кітайскі рынак. "Спачатку гэта кампанія будзе займацца продажам малочных прадуктаў, а ў далейшым, магчыма, стане інвесціраваць сродкі ў беларускія малочныя прадпрыемствы", - растлумачыла Зоя Кавалева.

У прыватнасці, кампанія DRex Food Group зацікаўлена ў інвесціраванні ў ААТ "Здравушка-мілк". "Мы хацелі б укласці сродкі ў ААТ "Здравушка-мілк", нам вельмі спадабалася гэта прадпрыемства, а потым, магчыма, і набыць долю ў гэтай кампаніі", - адзначыла кіраўнік напрамку па Беларусі кампаніі DRex Food Group.

Акрамя таго, кампанія DRex Food Group зацікаўлена ў стварэнні фермы па гадоўлі кароў у Беларусі.

Кіраўнікі буйных кітайскіх кампаній Xinrongji Holding Group і DRex Food Group наведваюць Беларусь з рабочым візітам. Яны гатовы інвесціраваць $1 млрд у мадэрнізацыю існуючых і будаўніцтва новых прадпрыемстваў у Беларусі. Па выніках візіту плануецца падпісанне пратакола аб супрацоўніцтве.-0-

Версія для друку
Навіны рубрыкі Эканоміка
Надвор'e
Мінск
Баранавічы
Бабруйск
Барысаў
Брэст
Варшава
Вільнюс
Віцебск
Гомель
Гродна
Жлобін
Кіеў
Ліда
Мінск
Магілёў
Мозыр
Масква
Орша
Полацк
Рыга
Санкт-Пецярбург
Салігорск
Салігорск

Інфаграфіка

Збіраем аптэчку ў водпуск Што можа спатрэбіцца ў падарожжы турысту: антысептык, сродак ад алергіі, абязбольвальны і гарачкапаніжальны сродак, процідыярэйны сродак і інш.