Фота Вялікага тэатра Беларусі
5 сакавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Гастролі знакамітага Санкт-Пецярбургскага дзяржаўнага акадэмічнага тэатра балета Барыса Эйфмана адбудуцца ў Вялікім тэатры Беларусі з 28 па 31 сакавіка, паведамілі БЕЛТА ў тэатры.
Глядач 28 і 29 сакавіка ўбачыць балет у дзвюх дзеях "Чайка. Балетная гісторыя" на музыку Сяргея Рахманінава і Аляксандра Сіткавецкага, а 30 і 31 сакавіка - балет у дзвюх дзеях "Яўген Анегін" на музыку Пятра Чайкоўскага і Аляксандра Сіткавецкага.
Дзеянне ў "Чайцы" перанесена з сядзібы ў рэпетыцыйную залу, дзе эксперыментатар Трэплеў, апантаны пошукам новых танцавальных форм, процістаіць паспяховаму харэографу Трыгорыну, які ставіць сваю версію "Лебядзінага возера", а юная артыстка Зарэчная сапернічае з уладарнай прымай Аркадзінай. "Прымяняючы інструментарый мовы балета, мы разважаем аб мяцежнай спробе ўзлёту душы і разбуральным прыгнёце штодзённасці, шматаблічнасці кахання і асуджанасці чалавека на адзіноту, нарэшце - аб самой сутнасці тэатра", - адзначыў Барыс Эйфман.
Ён дадаў, што перанёс пушкінскіх герояў у нашы дні, у новыя больш драматычныя і экстрэмальныя абставіны, калі стары свет разбураецца і жыццё дыктуе новыя правілы, а сам эксперымент быў неабходны для таго, каб адказаць на пытанне, ці захавала руская душа сваю самабытнасць, тайну і прыцягальнасць.-0-
Глядач 28 і 29 сакавіка ўбачыць балет у дзвюх дзеях "Чайка. Балетная гісторыя" на музыку Сяргея Рахманінава і Аляксандра Сіткавецкага, а 30 і 31 сакавіка - балет у дзвюх дзеях "Яўген Анегін" на музыку Пятра Чайкоўскага і Аляксандра Сіткавецкага.
Дзеянне ў "Чайцы" перанесена з сядзібы ў рэпетыцыйную залу, дзе эксперыментатар Трэплеў, апантаны пошукам новых танцавальных форм, процістаіць паспяховаму харэографу Трыгорыну, які ставіць сваю версію "Лебядзінага возера", а юная артыстка Зарэчная сапернічае з уладарнай прымай Аркадзінай. "Прымяняючы інструментарый мовы балета, мы разважаем аб мяцежнай спробе ўзлёту душы і разбуральным прыгнёце штодзённасці, шматаблічнасці кахання і асуджанасці чалавека на адзіноту, нарэшце - аб самой сутнасці тэатра", - адзначыў Барыс Эйфман.
Ён дадаў, што перанёс пушкінскіх герояў у нашы дні, у новыя больш драматычныя і экстрэмальныя абставіны, калі стары свет разбураецца і жыццё дыктуе новыя правілы, а сам эксперымент быў неабходны для таго, каб адказаць на пытанне, ці захавала руская душа сваю самабытнасць, тайну і прыцягальнасць.-0-