Сцяг Чацвер, 28 сакавіка 2024
Усе навіны
Усе навіны
Грамадства
16 жніўня 2017, 13:10

Адзіныя дыспетчарскія службы ЖКГ 115 з'явяцца ва ўсіх абласных і раённых цэнтрах Беларусі

16 жніўня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Адзіныя дыспетчарскія службы ЖКГ 115 плануецца стварыць ва ўсіх абласных і раённых цэнтрах Беларусі. Аб гэтым паведаміў сёння на прэс-канферэнцыі начальнік аддзела па рабоце са зваротамі грамадзян і сродкаў масавай інфармацыі Міністэрства жыллёва-камунальнай гаспадаркі Генадзь Аксціловіч, перадае карэспандэнт БЕЛТА.

"Міністэрства настойвае на стварэнні такіх службаў у кожным абласным і раённым цэнтры нашай краіны, гэта значыць, фактычна на ўсёй тэрыторыі рэспублікі", - праінфармаваў Генадзь Аксціловіч. Паводле яго слоў, стварэнне службы 115 разглядаецца ў рамках удасканалення работы са зваротамі грамадзян і забеспячэння належнага аказання паслуг спажыўцам. Дыспетчарская служба створана ў Мінску і Віцебску, фактычна пачала функцыянаваць у Барысаве.

"Функцыянаванне гэтай службы паказала станоўчы вопыт у першую чаргу для спажыўца. Мы можам расцэньваць яго як адсутнасць неабходнасці пошуку тэлефонаў арганізацый, якія аказваюць тую ці іншую паслугу. Адпаведна, адсутнічаюць магчымасці ў арганізацый, якія аказваюць жыллёва-камунальныя паслугі, для маніпуляцый з прэтэнзіямі, іх утойвання, паколькі кантраляваць выкананне заявак грамадзян можна ў анлайн-рэжыме", - дадаў начальнік аддзела.

Генадзь Аксціловіч таксама спыніўся на рабоце ведамства са зваротамі грамадзян, якія, на яго думку, з'яўляюцца ўскосным паказчыкам якасці аказваемых жыллёва-камунальных паслуг. Так, за першае паўгоддзе 2017 года іх колькасць у параўнанні з аналагічным перыядам мінулага года знізілася на 19 працэнтаў у цэлым па сістэме. Каля 50 працэнтаў зваротаў, якія паступаюць, адносяцца да разраду атрымання кансультацый або растлумачэнняў па тых ці іншых пытаннях.

Прадстаўнік міністэрства адзначыў, што зніжэнню колькасці зваротаў таксама садзейнічала ўкараненне з 2014 года прэтэнзійнага парадку разгляду зваротаў спажыўцоў. Цяпер для арганізацый сістэмы ЖКГ адсутнічаюць 15- і 30-дзённыя тэрміны на разгляд зваротаў спажыўцоў па якасці аказваемых камунальных паслуг. "Зварот спажыўцоў па гэтых пытаннях павінен быць разгледжаны на працягу аднаго дня і прыняты меры рэагавання ў адпаведнасці з тэхнічнымі нарматыўнымі актамі. Як правіла, яны складаюць ад 1 да 7 дзён, а ў выпадку аварыі - неадкладна. Укараненне гэтага механізма дало нам магчымасць скараціць колькасць зваротаў у цэлым і забяспечыць належнае аказанне паслуг спажыўцу", - рэзюмаваў ён.-0-

Падпісвайцеся на нас у
Twitter
Топ-навіны
Свежыя навіны Беларусі