Мабільная версія
ДЗЯРЖОРГАНЫ
Апошнія навіны
Усе навіны

Беларусь актыўна працуе над павышэннем сваёй транзітнай прывабнасці - Сівак

Эканоміка 20.04.2017 | 16:18
Анатоль Сівак
Анатоль Сівак

20 красавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Беларусь актыўна працуе над удасканаленнем транспартнай інфраструктуры і павышэннем сваёй транзітнай прывабнасці, заявіў сёння журналістам міністр транспарту і камунікацый Анатоль Сівак на палях XXXII пасяджэння Канферэнцыі генеральных дырэктараў чыгунак Арганізацыі супрацоўніцтва чыгунак (АСЧ), перадае карэспандэнт БЕЛТА.

"Для транспартнікаў Беларусі з улікам невялікай прасторы (у папярочніку 650 км) галоўным з'яўляецца пытанне транзіту. А транзіт - гэта ў першую чаргу інфраструктура. І тая палітыка па развіцці транспартнай інфраструктуры, якую цяпер актыўна праводзіць дзяржава, накіравана менавіта на павышэнне транзітнай прывабнасці", - падкрэсліў міністр і растлумачыў, што гэта датычыцца ўсіх відаў транспарту: аўтадарог, чыгуначных зносін, авіяцыі.

Анатоль Сівак адзначыў, што і ў час пасяджэнняў канферэнцыі, і ў яе кулуарах вельмі шмат увагі ўдзяляецца ініцыятыве Кітая "Адзін пояс - адзін шлях". "І тут важна разумець, што тыя інвестыцыйныя праекты, якія ўжо рэалізаваны ў Беларусі або рэалізуюцца цяпер у сферы транспарту, накіраваны таксама на паляпшэнне транзіту для перамяшчэння грузаў з Кітая ў Еўропу і назад", - заявіў ён.

У Беларусі цяпер паспяхова развіваюцца кантэйнерныя перавозкі, дэманструючы дадатную дынаміку - у 2016 годзе ў гэтым сегменце зафіксаваны рост у 2,6 раза, звярнуў увагу міністр. "У бягучым годзе мы таксама бачым пэўны рост", - расказаў ён. Удасканальваецца тэхналогія работы станцый Брэсцкага чыгуначнага вузла з кантэйнернымі паяздамі, якія курсіруюць у напрамку Захад - Усход - Захад. Час апрацоўкі арганізаваных паяздоў там цяпер складае 9 гадзін пры перагрузе і 6 гадзін без перагрузу.

Паводле слоў Анатоля Сівака, немалаважнымі фактарамі для прыцягнення транзітных грузаў з'яўляюцца бяспека транспарту, забеспячэнне захаванасці грузаў, правільная тарыфная палітыка, кваліфікаваны персанал. "Гэтыя моманты цэняць усе грузаўладальнікі, а наша чыгунка заўсёды вызначалася дакладным выкананнем сваіх абавязацельстваў і адказным персаналам", - канстатаваў ён.

Міністр таксама сказаў, што адна з задач АСЧ - павысіць узровень узаемадзеяння дзяржаў, якія ўваходзяць у яе склад, а таксама арганізаваць бесперашкодны пропуск грузаў і стварыць спрыяльныя ўмовы для развіцця пасажырскіх перавозак у міжнародных зносінах на ўсім кантыненце. "Акрамя таго, важнейшы напрамак работы арганізацыі - павышэнне яе статусу і пераўтварэнне ў міжнародную міжурадавую арганізацыю шляхам прыняцця Канвенцыі аб прамых чыгуначных зносінах", - рэзюмаваў ён.

XXXII пасяджэнне Канферэнцыі генеральных дырэктараў чыгунак Арганізацыі супрацоўніцтва чыгунак праходзіць у Мінску 17-21 красавіка. Сярод удзельнікаў форуму кіраўніцтва чыгуначных кампаній з Азербайджана, Афганістана, Беларусі, Венгрыі, В'етнама, Грузіі, Ірана, Казахстана, Кітая, Латвіі, Літвы, Малдовы, Манголіі, Польшчы, Расіі, Славакіі, Таджыкістана, Туркменістана, Узбекістана, Украіны, Чэхіі, Эстоніі. Таксама сярод запрошаных - прадстаўнікі Міжнароднага саюза чыгунак, Каардынацыйнага савета па транссібірскіх перавозках. Мерапрыемства такога ўзроўню праводзіцца ў Беларусі другі раз. Парадак дня канферэнцыі ўключае 14 пытанняў, сярод якіх абмеркаванне перспектыў міжнародных чыгуначных грузавых перавозак, павышэнне якасці абслугоўвання кліентаў, наладжванне больш цеснага ўзаемадзеяння паміж усімі ўдзельнікамі перавозачнага працэсу і павышэнне канкурэнтаздольнасці чыгунак. Па выніках пасяджэння будзе падпісаны пратакол.

АСЧ была створана ў 1956 годзе. Беларусь з'яўляецца членам арганізацыі з 1992 года.-0-

Версія для друку
Навіны рубрыкі Эканоміка
Надвор'e
Мінск
Баранавічы
Бабруйск
Барысаў
Брэст
Варшава
Вільнюс
Віцебск
Гомель
Гродна
Жлобін
Кіеў
Ліда
Мінск
Магілёў
Мозыр
Масква
Орша
Полацк
Рыга
Санкт-Пецярбург
Салігорск

Інфаграфіка

Дэпазіты на сямейны капітал Стаўка па дэпазіце "Сямейны капітал" на 2017 год складае 1,7 працэнта гадавых. Выкарыстаць грошы можна толькі пасля дасягнення дзіцем 18 гадоў, за выключэннем трат на медыцынскія паслугі.